Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانت باور دارد که تامی آبراهام شرایط حضور در NBA را دارد.

میسون مانت، هافبک جوان باشگاه چلسی معتقد است که تامی آبراهام، مهاجم این باشگاه با توجه به قد بلندی که دارد، می تواند در NAB بازی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، میسون مانت معتقد است که تامی آبراهام می تواند به عنوان یک بسکتبالیست و تری یانگ (بسکتبالیست) به عنوان یک فوتبالیست فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدام یک از بازیکنان می توانند در NBA حضور داشته باشند؟هم تیمی من تامی آبراهام شانس حضور در آنجا را دارد. در بسکتبال باید قد شما بلند باشد و تامی بازیکن بلند قدی است، بنابراین من فکر می کنم که او می تواند در آنجا عملکرد خوبی داشته باشد. یک بازیکن حاضر در NBA که می تواند فوتبالیست باشد؟ سوال سختی است، شاید تری یانگ بتواند به عنوان یک فوتبالیست بازی کند. من از طرفداران بزرگ بازیکنان جوان و سرعتی هستم و بازی های آن ها را تماشا می کنم. تری یانگ جثه کوچکی دارد، باهوش است و توانایی بسیار خوبی دارد. بنابراین شاید تری یانگ بتواند به عنوان یک فوتبالیست بازی کند.

همچنین بخوانید:

میسون مانت: لیورپول لایق قهرمانی در لیگ برتر بود؛ تماشای جشن قهرمانی آن ها انگیزه مضاعفی به ما خواهد داد

مانت: در ورزشگاه های خالی باید باید مراقب باشیم که از الفاظ بد استفاده نکنیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تواند به عنوان یک تامی آبراهام میسون مانت تری یانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی

بازدید 12 روزنامه جام جم ارگان مطبوعاتی صداوسیما از تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست نوجوان ایرانی پرده برداشت؛ تجاوزی که با ربودن این نوجوان از مقابل زمین فوتبال در جنوب تهران آغاز شده است! جزئیات تکان دهنده‌ این جنایت فجیع را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت