Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صداقت عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر اظهار داشت: این قرارگاه در سطح استان بوشهر خدمات گسترده‌ای داشته است و در حوادثی چون سیل در لرستان و خوزستان نیز خدمات خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا، قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر در راستای تولید ماسک، گان، دستکش و مواد ضدعفونی وارد عمل شد و تولیدات خود را به صورت رایگان در اختیار کادر درمانی و مردم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه کار مردم باید به مردم واگذار شود، تصریح کرد: اینکه کار با کدام تابلو انجام می‌شود مهم نیست بلکه این مهم است که خدمت به مردم روی زمین نماند.

صداقت با اشاره به انتخاب سه شهرستان استان به عنوان نقاط هدف در سال جاری بیان کرد: طرح‌های عام‌المنفعه در این سه شهرستان اجرا می‌شود و یک شهرستان نیز پایلوت اشتغال کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر عابربانک کشور است، تصریح کرد: با وجود درآمدی که استان بوشهر برای کشور دارد، این همه محرومیت در استان نباید داشته باشیم.

مسئول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر با بیان اینکه تلاش می‌شود کرامت مردم حفظ شود، تصریح کرد: همه ما باید با همفکری هم کاری کنیم که بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

توسعه فعالیت‌های جهادی

رئیس شورای راهبردی قرارگاه امام رضا استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: جهاد و کار جهادی تنها مربوط به زمان جنگ نیست بلکه اکنون نیز جهاد همچنان ادامه دارد.

بخشعلی دهقایدی با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت تشکلات جهادی و مردمی خاطرنشان کرد: باید از توان مردم برای ارائه خدمات به مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه با همه گروه‌های جهادی و کسانی که به مردم خدمت می‌کنند تعامل و همراهی خواهیم داشت، تصریح کرد: دست مودت و همکاری به سمت همه گروه‌های جهادی دراز می‌کنیم.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه امام رضا استان بوشهر تاکید کرد: در زمینه خدمات دهی به مردم هیچ تضادی با دولت نداریم و همراه با دولت برای رفع محرومیت تلاش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر همه مدیران تفکر جهادی داشته باشند، با مشکلات امروز کشور روبرو نبودیم. اساس کار ما اعتماد و اعتقاد به جوانان است و تفکر جوانان راهگشای مشکلات خواهد بود.

در این نشست، اعضای شورای راهبردی قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر و همچنین مسئولان شهرستانی این قرارگاه معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

کد خبر 4986720

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا قرارگاه امام رضا ع مدیریت جهادی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج عید سعید قربان بیرجند خطبه های نماز جمعه ماه محرم قرارگاه امام رضا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته که رتبه دوم را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه های ترددشمار، طی سال گذشته ۲۵ میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذر ماه بوده است.

وی در خصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سال جاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

کد خبر 6093852

دیگر خبرها

  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی