Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی از تصمیم خروج نیروهای کشورش از آلمان دفاع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی که بامداد پنج‌شنبه منتشر کرد، از تصمیم خود برای خارج کردن حدود ۱۲ هزار نیروی آمریکایی از آلمان دفاع کرد.

وی نوشت: «آلمان میلیاردها دلار برای خرید انرژی به روسیه می‌پردازد و ما باید از آلمان در برابر روسیه محافظت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چه معنایی دارد؟ همچنین آلمان در پرداخت ۲ درصد [جی‌دی‌پی] به ناتو کوتاهی می‌کند. به‌همین‌خاطر ما برخی نیروهای خود را از آلمان خارج می‌کنیم.»

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا عصر چهارشنبه در نشستی خبری گفت: «فرماندهی نیروهای آمریکایی در اروپا در نظر دارد ۱۱۹۰۰ پرسنل نظامی خود را از آلمان خارج کند.»

ترامپ پیش‌ترهم در سخنانی گفته بود: «ما در حال حفاظت از آلمان هستیم اما آنها تخلف مالی دارند. این هیچ معنایی ندارد. بنابراین من می‌گویم که قصد داریم تا تعداد نظامیان در آلمان را تا ۲۵ هزار نفر کاهش دهیم.»

در همین رابطه، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق رئیس‌جمهور آمریکا، تصمیم «دونالد ترامپ» مبنی بر خروج حدود ۱۲ هزار نیروی آمریکایی از خاک آلمان را نشانه کمبود فهم استراتژیک در او توصیف کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ آلمان روسیه آمریکا ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا : به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که تاکنون به واشنگتن اجازه دسترسی کنسولی به «گوردون بلک» سرباز بازداشت شده آمریکایی در روسیه داده نشده است.

به گزارش ایسنا، میلر روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در این باره گفت: ما تاکنون دسترسی کنسولی دریافت نکرده‌ایم. ما در راستای دریافت این دسترسی‌ تلاش خواهیم کرد.

شبکه ان بی سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد که مسکو یک سرباز آمریکایی را طی روزهای گذشته به اتهام دزدی از یک زن بازداشت کرده است. مطابق با گزارش این شبکه، این سرباز آمریکایی که در کره جنوبی مستقر بود به خواست خود به روسیه سفر کرده است.

تا بدین لحظه صحت گزارش‌های منتشر شده درخصوص دزدی وی از یک زن مشخص نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا: به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • آمریکا : به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • کارشناس آمریکایی:‌ غرب باید با روسیه مذاکره کند
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد