Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از وقوع یک انفجار در یک تاسیسات گاز طبیعی در ایالت تگزاس آمریکا خبر می‌دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع خبری از وقوع یک انفجار در یک تاسیسات گاز طبیعی در ایالت تگزاس آمریکا خبر می‌دهند.

بنابراین گزارش، انفجار مزبور در ساعت ۱۶:۴۵ روز چهارشنبه به وقت محلی (بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران) رخ داده و هنوز علت آن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل وقوع حادثه مجموعه صنعتی «مونت بلویو» ذکر شده که ۳۰ مایل با هیوستون، پرجمعیت‌ترین شهر ایالت تگزاس آمریکا فاصله دارد.

برخی شاهدان عینی انفجار مزبور را شدید توصیف کرده‌اند. شرکتی که حادثه در آن رخ داده، Lone Star NGL نام دارد که یک شرکت هولدینگ بوده و در زمینه صنایع گاز فعالیت دارد.

این حادثه در حالی رخ داده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در چارچوب مبارزات انتخاباتی خود روز چهارشنبه به ایالت تگزاس سفر کرده بود. تگزاس از ایالت‌هایی است که به‌طور سنتی به جمهوری‌خواهان تمایل دارد و شرکت‌های بزرگ نفتی حامی جمهوری‌خواهان در آن حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انفجار ایالت تگزاس آمریکا تاسیسات گاز طبیعی ایالت تگزاس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا