Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوگل سال گذشته ابزاری برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی های اندرویدی موسوم به گوگل وان تهیه کرد و حالا این ابزار را برای آیفون نیز عرضه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، ابزار تهیه نسخه پشتیبان گوگل می تواند از اطلاعات گوگل درایو، محتوای به اشتراک گذاری شده توسط اعضای خانواده و مجموعه داده های دیگری پشتیبان گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر چه محدود نگهداشتن این خدمات به سیستم عامل اندروید از نظر تجاری به نفع گوگل بود، اما این شرکت در اقدامی تعجب آور از ارائه خدمات یادشده به کاربران سیستم عامل آی او اس و آیفون خبر داده است. گوگل می گوید صرف نظر از اینکه کاربران از چه گوشی استفاده می کنند خدمات یادشده را به رایگان دریافت می کنند. همچنین برای این کار نیازی به استفاده از اشتراک گوگل وان نیست.

کاربران آیفون می توانند برای مدیریت اطلاعات تهیه شده در قالب نسخه پشتیبان از اپلیکیشن جدید گوگل وان استفاده کنند که به زودی عرضه می شود. از این طریق می توان برای ذخیره سازی عکس ها، ویدئوها، فهرست های تماس و اطلاعات تقویم استفاده کرد. هزینه اشتراک خدمات گوگل وان برای ذخیره سازی ۱۰۰ گیگابایت اطلاعات دو دلار در ماه است. هر کاربر گوگل وان می تواند حساب خود را با پنج تن از اعضای خانواده شریک شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گوگل خانواده سیستم عامل آیفون گوگل وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان