Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف از افزایش ۲۰ درصدی تعداد شرکت های حاضر در این پارک علم و فناوری خبر داد.

مجید دهبیدی پور رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از افزایش ۲۰ درصدی تعداد شرکت های حاضر در این پارک علم و فناوری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تعداد شرکت های حاضر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در بازه یک ساله بین سال های ۹۸ تا ۹۷ حدود ۲۰ درصد بیشتر شده است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف افزود: تاکنون ۱۳۷ شرکت در گروه پیش‌ رشد، ۳۳۰ شرکت در گروه رشد ‌و ۳۸ شرکت در گروه رشد یافته از حمایت این پارک برخوردار شده اند.

به گزارش فارس، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در سال ۹۵ با ابلاغ اساسنامه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأسیس شد که به کسب‌ و کارهای دانش بنیان و فناور خدمات ارایه می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری علم رشد دانشگاه پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف تعداد شرکت های حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد