Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندارآذربایجان غربی ضمن انتقاد از کم کاری و سهل انگاری دستگاه های متولی در برخورد با آبیاری مزارع کشاورزی با فاضلاب گفت: سطح زیرکشت مزارع با فاضلاب در شهرهای مختلف استان بیانگر بی توجهی نهادهای متولی نسبت به برخورد و پیشگیری از این معضل بهداشتی است.

محمدمهدی شهریاری شامگاه چهارشنبه هشتم مرداد در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با محوریت حوزه سلامت، ضمن تاکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز است، افزود: آبیاری مزارع با فاضلاب خام به هیچ وجه قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند فعلی گویای این است که دستگاه های متولی به وظایف شان عمل نکرده اند.دانشگاه علوم پزشکی باید به عنوان متولی سلامت علیه نهادهایی که به وظایف شان عمل نمی کنند، شکایت کند.

وی گفت: کمیته ویژه ای متشکل از محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، جهادکشاورزی هر چه سریعتر نسبت به بررسی و حل این معضل اقدام کنند و نتایج آن را در جلسه آتی کارگروه بیان کنند.

شهریاری تصریح کرد: فرمانداران موظف هستند نسبت به برخورد با این معضل اقدام کنند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به گزارش سازمان غذا و داروی استان در خصوص عوارض بهداشتی جمع آوری سیب زیردرختی، گفت: با توجه به مشکلات بهداشتی که این نوع جمع آوری درپی دارد، ضروری است تا کمیته ویژه ای به مدیریت معاونت اقتصادی استانداری نسبت به ساماندهی مراکز جمع آوری اقدام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبیاری با فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری

غلامرضا ذاکری اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی استان تاکنون ۷۰ هزار هکتار از این اراضی مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری هستند.

وی با اشاره به تجهیز زار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال گذشته، افزود: امسال هم عملیات تجهیز دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به این سیستم‌های در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

ذاکری اضافه کرد: با اجرای آبیاری بارانی عملکرد تولید ۴۰ درصد و با آبیاری قطره‌ای ۹۰ درصدی عملکرد تولید افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران