Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر سلیمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش زیادی از این بدهی متعلق به بانک شهر است که مبلغ آن حدود هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: برای جبران این بدهی، دو راهکار پیش روی است که راه نخست پیشنهاد ما به بانک شهر مبنی بر انتقال املاکی است که از طریق اوراق بهادار به تملک شهرداری درآمده است و اگر بانک شهر آن را به عنوان طلب خود از شهرداری قبول کند تا ۹۰ درصد بدهی شهرداری تربت حیدریه به این بانک تسویه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
رییس کمیسیون اقتصاد شورای شهر تربت‌حیدریه گفت: راه دوم، وصول مطالبات ما بابت بدهی دستگاه‌های دولتی به شهرداری و انتقال آن به بانک شهر است که رقم آن حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است که ۸۰۰ میلیارد ریال آن نیز در سازمان برنامه و بودجه به ثبت رسیده اما متاسفانه تا این لحظه انگیزه‌ و اراده‌ای برای پراخت آن از سوی دستگاه‌های دولتی مشاهده نشده ‌است.
سلیمانی میزان بودجه امسال شهرداری تربت‌حیدریه را بدون در نظر گرفتن سازمان‌های وابسته ۸۹۶ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: شهرداری باید ماهانه حدود ۷۴ میلیارد ریال برای تحقق ۱۰۰ درصدی این بودجه درآمد داشته‌ باشد.
وی شمار نیروهای رسمی، قراردادی، فضای سبز و خدمات شهری شهرداری تربت حیدریه را ۷۱۰  نفر اعلام کرد و اضافه کرد: شهرداری باید هر ماه مبلغی حدود ۳۳ میلیارد ریال فقط به پرداخت حقوق این نیروها اختصاص دهد که چیزی حدود ۴۴ درصد درآمدش را شامل می‌شود.

رییس کمیسیون اقتصاد شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: تا تاریخ ۱۵ تیرماه امسال، مجموع درآمد شهرداری تربت‌حیدریه، ۱۵۰ میلیارد ریال بود که تمام آن صرف هزینه‌های این نهاد شده است.
سلیمانی افزود: انتظار داریم شهروندان همانند سال‌های گذشته نسبت به پرداخت به موقع عوارض و بدهی خود به شهرداری اقدام کنند تا این نهاد بتواند خدمات مورد نیاز شهر را به نحو مطلوب ارایه دهد.
وی همچنین از تصویب تخفیف عوارض ساختمانی در شورای شهر تربت‌حیدریه خبر داد و گفت: تخفیف در نظر گرفته شده در کمیته انطباق نیز تایید و از این ماه قابل اجراست و تا پایان مهرماه نیز ادامه دارد.
او میزان تخفیف مرداد ماه جاری عوارض ساختمانی را ۲۵ درصد، در شهریور ۲۰ درصد و در مهر ماه نیز ۱۵ درصد اعلام کرد.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها شورای شهر تربت حیدریه اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر تربت حیدریه اشتغال زایی شورای شهر تربت حیدریه اشتغال زایی شهرداری تربت حیدریه شهر تربت حیدریه میلیارد ریال بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است