Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شیبانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد گفت: بزرگترین شهربازی سرپوشیده استان در زمینی به مساحت ٧٧٠٠ متر در منطقه مهرآوران یزد ساخته می‌شود.

او افزود: طرح ساخت این شهربازی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیبانی ادامه داد: هزینه ساخت این شهربازی بیش از ۶٠ میلیارد تومان تخمین زده شده و در هفته‌های آتی فراخوان جذب سرمایه از طریق بخش خصوصی نیز منتشر می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد اظهار داشت: این شهربازی شامل بخش‌های مختلف ورزشی و بازی کودکان مانند بولینگ، بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری، پلی استیشن و واقعیت مجازی بوده و ساخت آن در تابستان جاری آغاز و ظرف دو سال آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری یزد حقوق شهروندی شهربازی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد، از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اراک، به‌زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟