Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:34:54 GMT

پلمب 28 واحد صنفی و خدماتی متخلف در پارس آباد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۹۹۱۱

پلمب 28 واحد صنفی و خدماتی متخلف در پارس آباد

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس آباد گفت: 28 واحد صنفی و خدماتی متخلف در شهرستان پارس آباد پلمپ شد.

صمدالله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: ۲۸ واحد صنفی و خدماتی متخلف در شهرستان پارس آباد به‌علت نقض مقررات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پلمپ شد.

وی افزود: این واحدهای صنفی و خدماتی طی بازرسی کارشناسان مرکز بهداشتی و بازرسان اتاق اصناف و مشاهده تخلفات متعدد پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس اتاق اصناق شهرستان پارس آباد بیان کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا در شهرستان پارس آباد افزایش نشان داشته و بازرسان اتاق اصناف و مرکز شبکه بهداشت و درمان نیز در راستای اجرای مقررات و پروتکل بهداشتی، بازرسی از واحدهای صنفی را افزایش داده‌اند.
 
محمدی ادامه داد: این واحدهای صنفی و خدماتی شامل قهوه خانه، آرایشگاه زنانه و مردانه و تالار پذیرایی بوده که فعالیت‌های این واحدها در این ایام ممنوع است.
 
وی تصریح کرد: طبق دستور العمل ستاد مقابله با بیماری کرونا طی هفته جاری برخی از مشاغل صنفی به‌دلیل شیوع بیماری کرونا باید تعطیل شوند و امیدواریم واحدهای صنفی این مقررات را به خوبی رعایت و عمل کنند.

محمدی با بیان اینکه در روزهای آینده نظارت بر بازار شدت بیشتری خواهد گرفت اظهار داشت: واحد‌های صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و نسبت به کد رهگیری بهداشتی اقدام نکنند، پلمپ خواهند داشت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس آباد اذعان داشت: پرونده‌های تخلفات بهداشتی واحدهای صنفی به تعزیرات حکومتی و  مراجع قضایی ارجاع می‌شود.

محمدی گفت:  امید است با رعایت نکات و اصول بهداشتی و عمل به توصیه‌ها همه نقش خود را در کنترل و مهار ویروس کرونا به خوبی ایفا نماییم.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: واحدهای صنفی اردبیل درمان مغان شهرستان پارس آباد صنفی و خدماتی بیماری کرونا واحدهای صنفی اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون