Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم از ۴۴ برنامه شاخص برای بزرگداشت اعیاد قربان تا غدیر در این منطقه خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام احمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: این برنامه‌ها حول محور مسائل فرهنگی، اجتماعی، هنری و اجرای کمک‌های مؤمنانه با تامین 10 هزار پُرس غذا بری نیازمندان در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشتر برنامه‌ها از جمله دعای عرفه، مسابقات، جشن‌های سنتی ویژه اعیاد قربان تا غدیر، خطبه‌خوانی، محفل انس با قرآن، سخنرانی‌های کوتاه به صورت مجازی و از طریق شبکه اینترنتی اینستاگرامی به صورت زنده پخش خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهرشهدا، اهدای خون، دیدار با کادر پزشکی بواسطه خدمات شبانه‌روزی در دوران کرونایی و دیدار با مدافعان حرم هم از دیگر برنامه‌های امسال قربان تا غدیر در قشم است.
 50 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در قشم پرداخت شدبرگزیدگان چهارمین دوره کانون مداحان قشم معرفی شدندامام‌جمعه قشم: نماز جمعه کنگره وحدت‌بخش جامعه اسلامی است

به گفته وی، همزمان با شب عید قربان از ساعت 30/17 در دفتر امام جمعه شهرستان قشم برنامه شب شعر ویژه اعیاد قربان تا غدیر برگزار خواهد شد و راس ساعت 22 نیز برنامه نورافشانی اجرا می‌شود.

غلامی از خطبه خوانی واقعه غدیر در امامزاده سید مظفر (ع) شهر قشم بدون حضور جمعیت، بازسازی واقعه غدیر و طرح اطعام علوی بین مستمندان با تامین 10 هزار پُرس غذای گرم به عنوان دیگر برنامه‌های شاخص این اعیاد مبارک نام برد.

بنا به این گزارش؛ همه ساله مردم مؤمن و انقلابی جزیره قشم همانند دیگر هموطنانمان در سراسر کشور از قربان تا غدیر در آئین‌های ویژه این اعیاد اسلامی مشارکت می‌کنند، امسال این برنامه‌ها از جمعه 10 مرداد ماه بمناسبت عید قربان آغاز و 18 مرداد به عنوان عید بزرگ غدیر به پایان می‌رسد و تفاوت این آئین‌ها در سال جاری با سال‌های گذشته، در برگزاری مجازی این ویژه برنامه‌ها به خاطر شیوع بیماری کرونا است.

انتهای پیام/7558/ی

R7558/P/S6,1433/CT1 بیشتر بخوانید... برنامه‌های اعیاد قربان و غدیر در استان قم برگزار نمی‌شود نماز عید قربان در استان کردستان برگزار نمی‌شود نماز عید قربان در ۱۲ امام زاده شاخص استان البرز با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برنامه‌های اعیاد قربان و غدیر در استان قم برگزار نمی‌شود نماز عید قربان در استان کردستان برگزار نمی‌شود نماز عید قربان در ۱۲ امام زاده شاخص استان البرز با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ هشدار فرماندار زنجان به مجتمع‌های تجاری/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف ۴ همدان| تأکید جهادگر شهید حسین مهدوی‌آرا بر کمک مؤمنانه/ فقرا و یتیمان را همواره بر خود مقدم سازید ۵ کاشانی‌ها هر خانه را یک حسینیه کنند/ توصیه نسبت به عدم برگزاری مراسمات تجمعی ۶ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۷ کار هیچ سرمایه‌گذاری در ادارات بر روی زمین نمانده/ بزرگترین مشکل اردستان عدم حمایت مالی از بنگاه‌هاست ۸ ۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در گیلان چاپ می‌شود مهمترین اخبار استانها عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: با دستگاه‌هایی که مانع افزایش جمعیت شدند برخورد می‌شود گلایه شهروندان بیرجندی از ادامه گرانی در بازار/ نرخ مواد ضدعفونی‌کننده ۴۰ درصد افزایش یافت همدان| تأکید جهادگر شهید حسین مهدوی‌آرا بر کمک مؤمنانه/ فقرا و یتیمان را همواره بر خود مقدم سازید مهمترین اخبار تسنیم الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به سر می‌برد گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضد موشکی را تمرین کرد؟ مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است وزیر بهداشت با وعاظ و مداحان دیدار کرد/ طاهری: استفاده هیئت های مذهبی از فضای باز باید یک فرهنگ شود ترامپ وضعیت اضطراری ملی در قبال لبنان را تمدید کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار نمی شود نماز عید قربان بهداشتی برگزار می شود اعیاد قربان تا غدیر قربان تا غدیر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی هفته پایانی خود را پشت سر گذاشت که دیدار استقلال ملاثانی (آبی‌پوشان جنوب) و فجرشهید سپاسی شیراز به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان با باشگاه هم استانی برگزار نشد.

در جلسه هماهنگی پیش از برگزاری مسابقه از ورزشگاه غدیر به عنوان محل برگزاری مسابقه یاد شده بود، اما وقتی دو ساعت مانده به زمان برگزاری مسابقه دو تیم با اتوبوس‌هایشان پشت در غدیر رسیدند، درهای ورزشگاه به روی آنها باز نشد تا این مسابقه درنهایت با اصرار باشگاه استقلال خوزستان بر موضع خود به لغو شود.

حالا کمیته انضباطی حکم به تکرار این مسابقه در جایی غیر از خوزستان داده که به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد، اما نکته قابل توجه جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه و اصولی اخلاقی از سوی کمیته انضباطی به این باشگاه تحمیل شده است. 

متن این حکم به شرح زیر است: 

همچنین رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه علی رغم اطلاع و آگاهی از انتخاب ورزشگاه مذکور به عنوان محل دوم برگزاری مسابقات تیم آبی پوشان جنوب از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میگردد. رای صادره به جز جریمه نقدی قابل اجرا و تماماً ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف میباشد.

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه