Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی شاد گفت: ۱۵ ویژه برنامه به مناسبت دهه «امامت و ولایت» از طرف اوقاف و امور خیریه در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» ضمن تبریک پیشاپیش اعیاد قربان و غدیر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: دهه ولایت و امامت فرصت مناسبی برای تبیین نقش اهل بیت (علیهم السلام) و ارائه مباحث عقیدتی و ولایی به جهت جلوگیری از انحراف دین مبین اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط ویژه کرونایی امسال، برنامه های دهه ولایت در دو بخش فرهنگی و اجتماعی اجرایی می شوند.

 

وی یادآور شد: اداره های اوقاف در شهرستان‌ ها و هیئت ‌امنای بقاع متبرکه تلاش می کنند با اهتمام ویژه نسبت به اجرای نکات این ابلاغیه با رعایت کامل مسائل بهداشتی و فاصله ‌گذاری اجتماعی برنامه ها را برگزار کنند.

 

مومنی شاد غبار روبی بقاع متبرکه در روز نخست دهه امامت و ولایت، سرکشی از خانواده های سادات شهید در جوار بقاع متبرکه و تجلیل از آنها، عیادت از بیماران سید در بیمارستان و آذین بندی و فضاسازی بقاع متبرکه را از برنامه های این دهه عنوان کرد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای تبلیغات محیطی پیرامون بقاع متبرکه و آذین بندی صحن ها، تبلیغات شهری و نصب بنرهای دهه ولایت در سطح شهر، نورافشانی در شب عید غدیر با همکاری نهادها با رعایت اصول ایمنی و راه اندازی کاروان شادی با نام «شمیم ولایت» در دهه ولایت شب و روز عید سعید غدیر خم از مهم ترین برنامه ‌های اجرایی در این دهه است.

 

وی راه ‌اندازی کاروان «شمیم ولایت» در شب و روز عید سعید غدیر خم را از مهم ترین این برنامه ها دانست و گفت: این کاروان ها در جوار بقاع متبرکه و مجتمع های مسکونی برنامه های خود را برای مردم اجرا می کنند.

 

مومنی شاد توزیع تبرک های علوی شامل بسته های غذایی از محل موقوفات و مشارکت های خیرین، ایجاد 12 کانال در فضای مجازی و حضور پنج مبلغ متخصص در این فضا، برگزاری جشن عید غدیر در فضای باز امامزادگان با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری دعای عرفه به صورت ویژه در امامزاده مختار و امامزاده عبدالله (علیهما السلام) در فضای باز با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی از دیگر برنامه های این دهه است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاصله اجتماعی شمیم ولایت عید غدیر خم دهه امامت و ولایت بیماران اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد بقاع متبرکه دهه ولایت برنامه ها مومنی شاد عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها