Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین مهرداد پولادی یکی از ستاره های ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که بعد از جام ملتهای آسیا در استرالیا به دلیل مشکلات خدمت سربازی حاضر به برگشتن به ایران نشد با قراردادی به تیم دست دومی المعیذر قطر پیوست. پولادی در این سالها در لیگ قطر حضور داشته است و حتی سابقه بازی کردن در لیگ تایلند را هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه معیذر که در لیگ دسته دوم قطر حضور دارد از عقد قرارداد رسمی با مهرداد پولادی خبر داد و او جایگزین اولیویرا بازیکن برزیلی این تیم شد.

پولادی پیش از این برای تیم الشحانیه و الخریطیات در فوتبال قطر بازی کرد و سابقه حضور در بانکوک یونایتد تایلند را هم دارد.

کد خبر 535738 برچسب‌ها قطر فوتبال لژیونرها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قطر فوتبال لژیونرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»

tags # عادل فردوسی پور سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!