Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۹۹ در سالن تلاش برگزار شد. در جریان مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت به ازای هر سهم ۷۷ تومان سود تقسیم شد که در کل معادل ۸۴۷ میلیارد تومان می شود.

به گزارش شستا رسانه و به نقل روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین؛

مجمع عمومی این شرکت با حضور محمد رضوانی فر (مدیرعامل شستا)، رضا جمارانیان( مدیرعامل سیمان تامین)، جلال بهارستان (رییس مجمع)، مدیران عامل شرکت های تابعه و ۸۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۷ درصد از سهامداران تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، ضمن خیرمقدم به حضار به ارائه گزارشی از شرکت های متبوع خود پرداخت و در این زمینه گفت:

سهم مجموعه سیمان تامین در تولید سال گذشته به بیش از ۳۰ درصد سیمان و کلینکر کل کشور رسید.

مدیرعامل سیمان تامین درباره وضعیت درآمدها عملیاتی تلفیقی شرکت توضیح داد:

درآمدهای عملیاتی تلفیقی از ۳۴۷۰ میلیارد تومان به ۵۰۷۷ میلیارد تومان رسید که در این شاخص رشد ۴۶ درصدی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد شرکت در شاخص سود ناخالص تلفیقی توضیح داد: در این شاخص شرکت در سال مالی گذشته توانست ۱۱۶ درصد رشد داشته باشد.

بر این اساس سود ناخالص شرکت از ۹۳۵ میلیارد تومان به ۲۰۲۰ میلیارد تومان رسید.
جمارانیان با اشاره به این که در بخش سود عملیاتی تلفیقی نیز ۱۲۸ درصد رشد حاصل شده است، درباره میزان صادرات شرکت های تابعه توضیح داد: ارزش دلاری صادرات در کل سال ۹۸ به بیش از ۶۱ میلیون دلار رسید که در این شاخص نیز رشد قابل توجهی دیده می شود.

جمارانیان همچنین درباره سود خالص تلفیقی توضیح داد:

در این شاخص ۱۹۶ درصد رشد داشتیم که از ۵۰۰ ملیارد تومان در سال ۹۷ به ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال جاری مالی رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وام حمایتی مستاجران کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب روز عرفه دعای عرفه شستا سیتا مجمع عمومی عادی سالانه وام حمایتی مستاجران کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب روز عرفه دعای عرفه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین میلیارد تومان مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، شرکت داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" روز پنجشنبه گزارش درآمد سه‌ماهه نخست خود را منتشر کرد که نشان می‌داد به‌دلیل هزینه‌های یکباره مربوط به معاملات اخیر، دچار ضرر و زیان شده است.

این شرکت آمریکایی همچنین اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۱.۵ میلیارد دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهد و این پول را دوباره در توسعه دارو سرمایه‌گذاری کند.

بر اساس این گزارش، بریستول مایرز امسال به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها ۲۲۰۰ کارمند را اخراج و تولید برخی از داروها را متوقف می‌کند.

این شرکت داروسازی همچنین اعلام کرد که برنامه استخدام خود را حذف و کارخانه‌های خود را یکپارچه می‌کند و لایه‌های مدیریتی را نیز کاهش می‌دهد.

بریستول مایرز سرمایه‌گذاری در برندهای دارویی کلیدی خود را اولویت‌بندی خواهد کرد و عملیات تولید و توسعه را نیز در سراسر این شرکت بهینه می‌کند.

سهام بریستول مایرز در روز سه‌شنبه بیش از ۷ درصد سقوط کرد.

بریستول مایرز، که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی جهان محسوب می‌شود، در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی ضرر خالص ۱۱.۹ میلیارد دلاری یا ۵.۸۹ دلار به‌ازای هر سهم را گزارش کرد.

این رقم در مقایسه با درآمد خالص ۲.۳ میلیارد دلار یا ۱.۰۷ دلار به‌ازای هر سهم برای مدت مشابه سال قبل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار