Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برگزاری کلاس‌های مجازی در ترم آینده از مرکز دانشگاه انجام می‌شود و صرفا از طریق IP دانشگاه قابل پذیرش است.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: برگزاری کلاس‌های مجازی در ترم آینده از مرکز دانشگاه انجام می‌شود و صرفا از طریق IP دانشگاه قابل پذیرش است و انتظار می‌رود اساتید برنامه خود را برای حضور جدی‌تر در ترم آینده، از هم اکنون تدارک ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلمی آل آقا درباره ذخیره‌سازی محتوا‌های درسی اساتید در سامانه LMS ابراز کرد: در تدارک خرید سرور‌های جدید و سیستم‌های ذخیره سازی بیشتر هستیم، اما در فضای اقتصادی امروز و با توجه به این بازار نمی‌توانیم انتظار شرایط خیلی آرمانی برای تامین نیاز‌های دانشگاه داشته باشیم.
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه بیان کرد: اساتید دانشگاه می‌توانند برای احراز صلاحیت علمی دانشجویان ارزیابی‌های متعددی داشته باشند و با دادن فرصت به دانشجو می‌توان این مسئله را تا حدودی کنترل کرد.
وی در خصوص شیوه ارائه دروس عملی اظهار کرد: برای ارائه دروس عملی به صورت فیلم و در فضای مجازی، اداره آموزش دانشکده‌ها باید لیست درس‌های عملی که به صورت غیرحضوری قرار است ارائه شود را در اسرع وقت به حوزه آموزشی دانشگاه ارائه کند و برای ارائه باقی دروس عملی اعم از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها نیز معاونت دانشجویی تدارک استفاده از خوابگاه‌ها بر اساس پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا را دیده است.
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بحث هدفمندسازی پایان‌نامه ها، سند الزامات هدفمندسازی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها مجددا برای اجرا به دانشگاه‌ها ارسال شده کما اینکه دانشگاه رازی از دو سال پیش در تدارک این مسیر بود و خوشبختانه در بحث پژوهش‌های تقاضامحور این آمادگی در دانشگاه به وجود آمده و پیش بینی می‌شود در آینده ظرفیت تحصیلات تکمیلی به ظرفیت پژوهش‌های تقاضامحور پیوند بخورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه تحصیلات تکمیلی آموزش مجازی رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه ترم آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی

ایتنا - بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که تبلیغات بسیار در ۲ سکوی فیس‌بوک و اینستاگرام از طریق هوش‌مصنوعی منجر به دوستیابی می‌شود.
متا سعی دارد هوش‌مصنوعی را در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتساپ یکپارچه کند اما اکنون مشخص شده فقط ویژگی های هوش‌مصنوعی این شرکت در پلتفرم های آن گسترش نیافته‌اند، بلکه تبلیغات آشکار برای دوست مجازی ایجاد شده با هوش مصنوعی در فیس بوک و اینستاگرام بسیار محبوب شده اند.

به گزارش ایتنا از برنا، جستجوهای نشریه ویرد نشان می دهد حداقل ۲۹هزار تبلیغ آشکار برای دوست مجازی در پلتفرم های متا منتشر شده است. این نشریه جستجویی در بخش تبلیغات متا نیز انجام داده که تمام آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های آن، تمام تبلیغات منتشر شده در اتحادیه اروپا در سال گذشته، تمام تبلیغات ۷ سال گذشته که با انتخابات، سیاست یا موضوعات اجتماعی مرتبط هستند را آشکار کرد.

این تبلیغات آشکارا ناقض قوانین محتوای تبلیغات بزرگسالان متا هستند. طبق این قوانین آگهی دهندگان اجازه ندارند آگهی‌های حاوی محتوای هرزنگاری و بزرگسالان یا فعالیت‌های بیش از حد تلقین‌کننده یا تحریک‌کننده جنسی را ترویج کنند.

در بخش دستورالعمل اینستاگرام و فیس بوک نیز هرزنگاری و هر چیزی که پلتفرم به عنوان خدمات هرزنگاری تلقی کند، ممنوع است. این پلتفرم‌ها هرگونه اغواگری و حتی ایموجی‌های مرتبط با این موضوع را منع کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب