Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه لوکزامبورگ اعلام کرد که این کشور به راحتی اقدامات برلین برای قرنطینه مسافران لوکزامبورگی و تشدید مقررات کرونایی علیه مسافران از لوکزامبورگ را نمی‌پذیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، دولت آلمان تصمیم دارد قواعد و مقررات برای مسافران از مناطق خطر کرونایی را تشدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا وزیر امور خارجه لوکزامبورگ، روز چهارشنبه "هاینریش کرفت"، سفیر آلمان در کشورش را برای پاره‌ای مذاکرات دعوت کرد.

لوکزامبورگ تنها کشور اروپایی است که در لیست موسسه "رابرت کخ" به عنون منطفه خطر کرونایی قرار گرفته است. به همین دلیل کسی که از این کشور به آلمان می آید نه تنها باید به مدت 14 روز در قرنطینه قرار گیرد، بلکه از هفته آینده بعد از ورود به آلمان باید تست کرونا دهد.

"ین آزلبورن"، وزیر امور خارجه لوکزامبورگ در گفتگویی با هفته نامه اشپیگل اعلام کرده است که اگر دولت آلمان تصمیمات خود در این راستا را اجرا کند لوکزامبورگ به راحتی آن را تحمل نمی کند.

وی البته اقدامات متقابل مشخصی برای این منظور را ذکر نکرد.

وزیر امور خارجه لوکزامبورگ تنها به این مسئله اشاره کرد که بسیاری از کالاها از آلمان به کشورش وارد می شوند و تقریبا بخش بزرگی از تقریبا 450 هزار تن بار سالانه از فرودگاه لوکزامبورگ حمل می شود.

در بیانیه وزارت امور خارجه لوکزامبورگ آمده است: البته آزلبورن سفیر آلمان را رسما فرانخوانده بلکه تنها برای پاره‌ای مذاکرات وی را به حضور پذیرفته است. با این همه چنین اقدامی در بین کشورهای همسایه اروپایی غیر معمول به نظر می رسد.

لوکزامبورگ به شدت نگران تکرار مجدد شرایط در اوایل سال جاری میلادی است. در این دوران کشورهای آلمان، بلژیک و فرانسه به دلیل بحران کرونا کنترل های مرزی را در پیش گرفتند و به این ترتیب مسائل زیادی در کشور لوکزاکبورگ که مسافران مرزی زیادی دارد ایجاد کردند.

آزلبورن در گفتگو با هفته نامه اشپیگل تاکید کرد که اگر دولت فدرال آلمان تصمیمات خود برای تست گیری و قرنطینه مسافران از این کشور را در پیش گیرد در واقع مرزها دوباره بسته می شود.

سایه سنگین کرونا بر گلخانه‌های مشهد/ نفس گلخانه‌ها به شماره افتادآمریکا؛ مخالفی که کشتی‌گیرانش در ایام کرونا سرشاخ می‌شوند!کرونا|مبتلا شدن حدود 3 هزار عراقی در طی 24 ساعت

در لیست مناطق خطر کرونایی آلمان که انستیتو رابرت کخ ارائه داده علاوه بر لوکزامبورگ، کشورهای مصر، آمریکا، روسیه و ترکیه هم قرار دارد و اهداف سفر محبوب برای آلمانی ها از جمله ایتالیا، اسپانیا و اتریش در آن قرار نگرفته است.

اخیرا آمار مبتلایان جدید کرونا در لوکزامبورگ افزایش چشمگیری داشته است. دولت لوکزامبورگ علت افزایش آمار جدید مبتلایان را افزایش چشمگیر تست گیری ها اعلام کرده است. در این کشور در یک دوره زمانی هفت روزه حدود 12 هزار تست در هر 100 هزار نفر جمعیت گرفته شده است.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا بیشتر بخوانید... کرونا|مبتلا شدن حدود ۳ هزار عراقی در طی ۲۴ ساعت لغو ماراتن اوراسیا ۲۰۲۰ به دلیل کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرونا|مبتلا شدن حدود ۳ هزار عراقی در طی ۲۴ ساعت لغو ماراتن اوراسیا ۲۰۲۰ به دلیل کرونا واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ بازداشت ۹۳۶ حاجی در عربستان سعودی ۲ سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند ۳ تلاش ژاپن برای شکست کرونا با کمک غنا ۴ الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد ۵ یمن: جلوگیری از ادای مناسک حج تحت هرگونه توجیهی، جنایت محسوب می شود ۶ عدنان منصور: پاسخ حزب‌الله قطعی است/ دوران بزن‌دررو برای اسرائیل پایان یافته است ۷ وقوع انفجار در تاسیسات انتقال گاز در تگزاس آمریکا ۸ برایان هوک: نیاز به تحریم تسلیحاتی جهانی علیه ایران داریم مهمترین اخبار بین الملل گزارش| آمریکا آمار واقعی کشته‌های اعتراضات مردمی را چگونه کتمان می‌کند؟ الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد ادامه تظاهرات در آمریکا/ استقرار نیروهای فدرال در چند شهر دیگر یک گزارش حقوق‌بشری درباره ایالات نسبتاً متحده/ وضعیت بغرنج در آمریکای زیبا! مهمترین اخبار تسنیم الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد طرح ۲ فوریتی مجلس برای ممنوعیت واردات کالاها از کره جنوبی گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضد موشکی را تمرین کرد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا وزیر امور خارجه لوکزامبورگ خطر کرونایی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد

«جبار کوچکی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکا در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: چندین ماه است که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا، حملات وحشیانه‌ای به فلسطین داشته و بسیاری از کودکان، زنان و مردان را که هیچ نقشی در جنگ ندارند، به خاک و خون کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه مسأله غزه مسأله‌ای جهانی و انسانی است و نباید تصور شود که فقط مسلمانان باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند، گفت: نظامیان صهیونیست ده‌ها فلسطینی را زنده به گور کردند. زنده به گور کردن انسان‌ها موضوعی بود که در قرون وسطی انجام می‌شد اما الان می‌بینیم که در جامعه متمدن امروز چنین وحشی‌گری‌هایی انجام می‌شود و کشورهای غربی که ادعای متمدن‌بودن و توجه به حقوق بشر دارند، در این مورد دَم نمی‌زنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز در سطح دنیا می‌بینیم که دانشجویان کشورهای غربی در حال طرح مطالبه علیه مقامات کشورهای خود هستند. موج اعتراضات دانشجویان علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش چون آمریکا روز به روز بیشتر در دنیا فراگیر خواهد شد و روزی می‌رسد که بسیاری از این افراد دیکتاتور در خانه‌های خودشان مجازات می‌شوند و حتی زنان و فرزندانشان هم علیه آنان قیام خواهند کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان، اظهار کرد: در کشوری که ادعا دارد مهد آزادی است و انسان‌ها محترم هستند، شاهد اقدام تأسف‌برانگیز و شرم‌آور پلیس آمریکا هستیم که دست به سرکوب و برخورد خشونت‌بار با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین زده است.

وی با تاکید بر اینکه شعار آزادی بیان در غرب دروغی بیش نیست، گفت: این کارها نشانگر ذات اصلی آمریکا است و نشان می‌دهد که شعارهای مقامات آمریکا مبنی بر اینکه در این کشور آزادی بیان وجود دارد و مخالفان آنان هم می‌توانند آزادانه اعتراض خود را مطرح کنند، دروغ است و با واقعیت انطباق ندارد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه این روزها حتی یهودی‌ها هم علیه اسراییل قیام می‌کنند، گفت: دانشجویان یهودی مقیم آمریکا نیز در کنار سایر دانشجویان آمریکایی در تجمعات ضد صهیونیستی شرکت کرده‌اند و پیام این اعتراضات آن است که اسراییل و آمریکا راه به جایی نمی‌برند و پیروزی از آن مظلومان تاریخ مانند غزه است.

کد خبر 6092276 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تحریم ایران علیه تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی + جزئیات | کدام مقامات انگلیس در لیست هستند؟
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی