Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

خشم علنی یحیی علیه مدیران پرسپولیس

دعوت از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون دو سرمربی سابق سرخپوشان به جشن قهرمانی در حالیکه این باشگاه مبلغی گزاف به آنها بدهکار است، خبر عجیب دیروز بعدازظهر فوتبال ایران بود که البته به سرعت با واکنش یحیی گل محمدی همراه بود که طی یک استوری اینستاگرامی خشم علنی خود را نسبت به این دعوت بی پشتوانه به زبان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی اینبار خویشتن داری را کنار گذاشته و از کلمه شومن بازی در توصیف این دعوت استفاده کرده است. کلمه ای که گرای آن مستقیما به مدیریت سرخپوشان خواهد رسید که در عمل کردن به وعده های مالی ناموفق بوده و امیدوار به کوتاه آمدن بازیکنان برای تخفیف و کاهش مطالبات و هزینه‌ها است، ابتکاری که البته با واکنش تند اعضای تیم مواجه شده است.

گولسیانی: به دنبال قهرمانی در جام حذفی و آسیا هستیم

گیورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی سپاهان در مورد شرایط این تیم گفت:« شرایطی که برای ما پیش آمد، از قهرمانی دور شدیم. فصل را خیلی خوب شروع کردیم ولی در اواسط راه به دلیل مصدومیت های زیاد نتوانستیم به هدفمان که قهرمانی است، دست یابیم. به هر حال ما در رقابت های آسیایی و جام حذفی شانس داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در این مسابقات کیفیت اصلی‌مان را نشان دهیم و قهرمان شویم.»

محرومیت دو بازیکن شاهین بوشهر و ذوب آهن

روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران در فاصله چند روز مانده تا آغاز بازی های هفته بیست و سوم، حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره این بازی را به شرح زیر اعلام کرده است: « امیر حسین موسی زاده از تیم شاهین شهرداری بوشهر و امیرحسین منظمی از تیم ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر محروم شدند و نمی توانند تیم خود را در این هفته مقابل حریفان همراهی کنند.»
در این حکم همچنین همچنین امیر سالمی دشتی از عوامل تیم شاهین شهرداری بوشهر یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

3+1 محروم سپاهان مقابل استقلال

یکی سروش رفیعی که به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار برابر نفت آبادان دیدار برابر استقلال را از دست داده است و دیگری رضا میرزایی که مقابل تیم آبادانی کارت زرد گرفت تا را به دلیل چهار کارته شدن این دیدار را از دست بدهد.
علاوه بر این دو بازیکن، یکی دیگر از بازیکنان سپاهان نیز با بیماری کرونا درگیر شده و علیرغم اینکه علائمی ندارد، باید دو هفته را در قرنطینه سپری کند تا تعداد غایبان سپاهان در حساس ترین بازی هفته به عدد 3 برسد.
امیرقلعه نویی مهم ابهام تیم سپاهان پیش از این مصاف تعیین کننده است؛ سرمربی سپاهان که به دلیل حمله عصبی چهار روز را در بیمارستان سپری کرده، باید دید طی دو روزی که برای ریکاوری پیش روی او قرار دارد، شرایط بدنی اش پزشکان اجازه حضور قلعه نویی در کنار تیم را می دهند یا خیر.

رمضانی: منتظر نظر سازمان لیگ درباره شجاعیان هستیم

بعد از درخواست مسئولان استقلال از سازمان لیگ برای اضافه شدن نام داریوش شجاعیان به لیست این تیم و استعلام از فیفا در این خصوص فدراسیون جهانی فوتبال روز گذشته طی نامه ای به فدراسیون ایران اعلام کرد که اضافه شدن شجاعیان به لیست آبی ها بلامانع است.

در این باره قرار بود که هیات رییسه سازمان لیگ دیروز تشکیل جلسه بدهد و نظر نهایی اش را اعلام کند اما هنوز خبری در این خصوص منتشر نشده است.

سعید رمضانی، سرپرست استقلال درباره آخرین وضعیت شجاعیان به خبرنگار ما گفت:‌«ما منتظر اعلام نظر سازمان لیگ در این باره هستیم. نامه فیفا مثبت بود و امیدوار هستیم هرچه سریع تر داریوش به لیست اضافه و کارت بازی اش صادر شود و بتوانیم از وجود او استنفاده کنیم.»

تست کرونای همه اعضای نفت مسجدسلیمان منفی شد

اعضای تیم نفت مسجدسلیمان چند روز قبل در شهر میزبان خود تست کرونا دادند که تست 18 عضو این تیم مثبت شد. این مساله نگرانی هایی را ایجاد کرد تا اینکه روز گذشته آنها بار دیگر تست دادند و اینبار همه اعضای نفت تست شان منفی شد.
سروش صالح پور سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان در این باره گفت: «جواب تست های ما که زیر نظر ایفمارک داده شده آمده و تست کرونای همه اعضای تیم منفی شده است. هیچ مورد مشکوکی نیز در این خصوص نداریم.»

بازیکن مورد علاقه یحیی، مشکل رضایتنامه ندارد

دانیال اسماعیلی‌فر جدی‌ترین گزینه سرمربی سرخپوشان برای پست دفاع راست است، بازیکنی که پیش از این شاگرد خود یحیی گل‌محمدی هم بوده و به نوعی از بازیکنان مورد علاقه این مربی است. این در حالی است که گفته می‌شود مدافع- هافبک راست ذوب‌آهن برای پیوستن به پرسپولیس در تابستان با مشکل رضایتنامه مواجه است. از قرارداد این بازیکن با ذوب‌آهن یک نیم‌فصل دیگر باقی مانده و به این خاطر او باید تا زمستان در اصفهان بماند. مگر اینکه باشگاه ذوب‌آهن حاضر شود با دریافت مبلغی اسماعیلی‌فر را به پرسپولیس بفروشد.
در همین راستا شنیدیم دانیال اسماعیلی‌فر مشکل زیادی برای دریافت رضایتنامه ندارد و قادر است در پایان فصل جاری از ذوبی‌ها جدا شود. ظاهراً بندی به قرارداد جدید اسماعیلی‌فر اضافه شده که به این بازیکن دونده و انرژیک اجازه جدایی می‌دهد. این می‌تواند خبر خوبی برای یحیی گل‌محمدی باشد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران سپاهان استقلال پرسپولیس ذوب آهن شاهین نفت مسجدسلیمان یحیی گل محمدی گابریل کالدرون برانکو ایوانکوویچ گیورگی گولسیانی رضا میرزایی سعید رمضانی داریوش شجاعیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران سپاهان استقلال پرسپولیس ذوب آهن شاهین نفت مسجدسلیمان یحیی گل محمدی گابریل کالدرون برانکو ایوانکوویچ رضا میرزایی سعید رمضانی داریوش شجاعیان نفت مسجدسلیمان یحیی گل محمدی فوتبال ایران اسماعیلی فر سازمان لیگ ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد.

به گزارش مشرق، گئورگی گولسیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان برای برد به آزادی نیامده بود و آنها فقط در زمین وقت تلف می‌کردند.

وی گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد. شاید پزشکان سپاهان در کیف خود جادویی داشتند که تا وارد زمین می‌شدند، بازیکنان آنها خوب می‌شدند.

گولسیانی افزود: ما به هفته‌های پایانی امیدوار هستیم و شک نکنید با تمام توان برای قهرمانی می‌جنگیم که بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به تساوی رسیدند تا پرسپولیس فرصت صدرنشین را از دست بدهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود