Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:11:26 GMT

فولر: هاورتز را تا پایان لیگ اروپا به چلسی نمی دهیم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۱۰۱۵

فولر: هاورتز را تا پایان لیگ اروپا به چلسی نمی دهیم

رودی فولر مدیر ورزشی لورکوزن می‌گوید این باشگاه ستاره خود کای هاورتز را تا پیش از پایان لیگ اروپا به چلسی واگذار نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن، رودی فولر، می‌گوید این باشگاه ستاره خود کای هاورتز را تا پیش از پایان بازی‌هایش در لیگ اروپا به چلسی واگذار نخواهد کرد.

 

 

هاورتز 21ساله که در این فصل از او به عنوان پدیده بوندسلیگا یاد شده و با توجه زیادی از باشگاه های بزرگ اروپایی مثل بایرن مونیخ، رئال مادرید و چلسی مواجه بوده حالا به نظر می رسد به احتمال زیاد در تابستان جاری راهی چلسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل در روزهای اخیر فاش کرد که چلسی قصد دارد برای این خرید به لورکوزن پیشنهادی 100 میلیون یورویی ارائه دهد و بایر با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد.

 

ولی رودی فولر می‌گوید چلسی برای خرید هاورتز باید تا پایان لیگ اروپا منتظر بماند. فولر در گفتگو با نشریه کیکر گفت: " هاورتز در لیگ اروپا برای ما بازی خواهد کرد. این صد در صد قطعی است و ما حرف جدیدی در این باره نداریم".

 

بایر لورکوزن ادامه مسابقات خود در لیگ اروپا را از تاریخ 6 آگوست شروع می کند و در بازی بازگشت مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها در خانه میزبان رنجرز خواهد بود. بازی رفت دو تیم با پیروزی 3-1 لورکوزن به پایان رسیده.

 

 

چلسی بایرلورکوزن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی بایرلورکوزن لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴

ماجراجویی سیلوا در انگلیس به پایان می‌رسد

طرفداری | تیاگو سیلوا با انتشار ویدیویی اعلام کرد در پایان فصل جاری و پس از ۴ سال، چلسی را ترک خواهد کرد. سیلوای ۳۹ ساله که لقب مسن‌ترین بازیکن تاریخ چلسی را به دوش می‌کشد، در آگوست ۲۰۲۰ با قراردادی چهار ساله به جمع آبی‌های لندن پیوست و موفق شد با این تیم به عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان دست یابد.

سیلوا تا به این لحظه ۱۵۱ بازی برای چلسی انجام داده و موفق به ثبت 9 گل و ۳ پاس گل شده‌است. از فلومیننزه به عنوان مقصد بعدی این مدافع باتجربه یاد می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد