Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- هر ساله همزمان با روز اهدای خون مردم در مراکز انتقال خون حاضر شده و هدیه‌هایی از جنس وجودشان بسته‌بندی کرده و در اختیار بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن قرار می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، همیشه از اهدای خون به عنوان اهدای زندگی یاد می‌شود. دو کلمه خون و زندگی به گونه در کنار هم قرار گرفته‌اند که گویی مترادف یگدیگر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهدا‌ کنندگان از وجود خود هدیه‌هایی را پیچیده و به همنوعان خود هدیه می‌دهند.

نهم مرداد روز اهدای خون همراهان همیشگی با حضور در مراکز انتقال خون، بودن خود را به نیازمندان خون یادآور می‌شوند. در این روز گروه‌های مختلف در این مراکز حاضر شده و به عهد همیشگی خود عمل می‌کنند.

با شیوع بیماری کرونا این نیاز بیش از قبل به وجود آمده پس شرکت در این آزمون بشردوستانه نیز بیشتر احساس می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان نیز به همراه گروه جوانان این مرکز در مرکز انتقال خون اصفهان حضور پیدا کرده و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف بشر دوستانه خود امروز مصادف با نهم مردادماه روز اهدای خون با حضور اعضای خود در طرح قرار مهربانی به سازمان انتقال خون مراجعه کردند.

اهدای خون دراستان کرمانشاه 35درصد کاهش یافتاز گوشه‌وکنار ایلام| راه‌اندازی پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، «اهدای خون، اهدای زندگی» در ایلامکاهش 12 درصدی حضور مردم تهران در مراکز اهدای خون

شهریار احمدی افزود: امروز اعضای جوان این جمعیت هم با فرایند اهدای خون آشنا شده و هم در این حرکت بشر دوستانه اهدای خون، اهدای زندگی اعضای مشارکت می‌کنند. البته این همکاری با سازمان انتقال خون دائمی بوده در طول سال در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف جوانان جمعیت هلال احمر شرکت می‌کند.

انتهای پیام/163/ح

R41346/P/S6,51/CT16 بیشتر بخوانید... عطرافشانی گلزار شهدای رشت توسط داوطلبان اهدای خون به‌ روایت تصویر رزمایش مومنانه «اهدای خون» بسیج مساجد و محلات در استان گیلان برگزار می‌شود کمک مومنانه اصحاب رسانه؛ خبرنگاران گلستانی در پویش "اهدای خون" مشارکت کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عطرافشانی گلزار شهدای رشت توسط داوطلبان اهدای خون به‌ روایت تصویر رزمایش مومنانه «اهدای خون» بسیج مساجد و محلات در استان گیلان برگزار می‌شود کمک مومنانه اصحاب رسانه؛ خبرنگاران گلستانی در پویش "اهدای خون" مشارکت کردند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ هشدار فرماندار زنجان به مجتمع‌های تجاری/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف ۴ دعای عرفه و نماز عید قربان در یک شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود ۵ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۶ همدان| تأکید جهادگر شهید حسین مهدوی‌آرا بر کمک مؤمنانه/ فقرا و یتیمان را همواره بر خود مقدم سازید ۷ کاشانی‌ها هر خانه را یک حسینیه کنند/ توصیه نسبت به عدم برگزاری مراسمات تجمعی ۸ گزارش| اینترنت و فضای مجازی در خدمت مردم برای "درخانه ماندن" مهمترین اخبار استانها عضو کمیسیون بودجه مجلس: کسری بودجه ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت تا پایان سال؛ استقراض از بانک مرکزی صلاح نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: با دستگاه‌هایی که مانع افزایش جمعیت شدند برخورد می‌شود مهمترین اخبار تسنیم الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد طرح ۲ فوریتی مجلس برای ممنوعیت واردات کالاها از کره جنوبی گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته‌شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضدموشکی را تمرین کرد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود عضو کمیسیون انتقال خون اهدای خون هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار