Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:48:46 GMT

قصه مرد کوتاه سینما در برنامه «مکث» روایت می شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۱۰۴۲

قصه مرد کوتاه سینما در برنامه «مکث» روایت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در نوزدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که شامگاه جمعه ساعت ۲۲:۳۰ بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، سپند امیرسلیمانی میزبان اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما و پسرانش اکبر و محمد یکتا خواهد بود و در گپ‌وگفتی صمیمانه از تلخ و شیرین زندگی و تجارب و ماجراهای شنیدنی که داشته‌اند خواهند گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح این برنامه آمده است:«دوستداران فیلم و سینما اسدالله یکتا بازیگر کوتاه قامت سینمای ایران را می‌شناسند. یکتا بازیگری را پیش از انقلاب و با بازی در فیلم «کلید بهشت» آغاز کرد و تابه حال در بیش از ٧٠ فیلم و سریال بازی داشته است و اگر بخواهیم برای جمله معروف «سینما بی‌رحم است» مثالی بزنیم، یکتا نمونه خوبی خواهد بود. او پس از سال‌ها فعالیت هنری در دوره‌ای به دلیل تنگدستی و بیکاری به دستفروشی روی آورد اما به گفته خودش هرگز اجازه نداد همسر و پسرانش طعم تلخ فقر را بچشند.»

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، سپند امیرسلیمانی، امین زندگانی، سعید شیخ‌زاده، پرویز پورفلاحی، رضا رفیع، فریبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

کد خبر 4986843 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله یکتا برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما فیلم سینمایی ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم کوتاه شبکه یک سیما برنامه تلویزیونی شبکه سه سیما موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم مستند سازمان صداوسیما سینمای مستند موسیقی نواحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا با همکاری دانشگاه آکسفورد توسعه یافته و توسط انستیتو سرم هند تولید شد. این واکسن به طور گسترده در 150 کشور جهان از جمله انگلیس و هند توزیع شد.

برخی مطالعات طی دوران همه گیری کرونا نشان داد این واکسن 60 تا 80 درصد در حفاظت از افراد در برابر ویروس کرونا تاثیرگذار است اما از آن زمان تاکنون تحقیقات بیشتر حاکی از آن بوده که کووید شیلد ممکن است به ایجاد لخته خون در بدن برخی افراد منجر شود که ممکن است مرگبار باشد.

در همین راستا یک شکایت دسته جمعی از سوی حدود 50 قربانی در انگلیس ثبت و در آن ادعا شد واکسن به مرگ و جراحت شدید افراد منجر شده و شاکیان خواستار 100 میلیون پوند غرامت شدند.

یکی از شاکیان مدعی شده بود پس از دریافت واکسن و ایجاد لخته خونی به جراحت مغزی دائمی مبتلا شده و وی نمی تواند کار کند.

هرچند آسترازنکا در مقابل این ادعا از خود دفاع کرد اما برای نخستین بار در یکی از اسناد دادگاه اعتراف کرد این واکسن در مواردی بسیار نادر به TTS یا ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی منجر می شود که مشخصه آن ایجاد لخته خون و کاهش تعداد پلاکت های خون در افراد است.

این اعتراف آسترازنکا با تاکید شرکت در 2023 میلادی مبنی بر این است که قبول نمی کندTTS به طور عمومی در نتیجه تزریق واکسن ایجاد شود، تضاد دارد. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت نیز تایید کرده بود کووید شیلد ممکن است عوارض جانبی مرگبار داشته باشد.

کد خبر 6093330

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • تنهایی می‌تواند زندگی بازماندگان سرطان را کوتاه کند
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت