Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی از توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی و تولید و توزیع دو هزار عدد ماسک بهداشتی، گان و اشاره کرد و گفت: برنامه‌های قرارگاه جهادی امام رضا(ع) تا ریشه‌کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

مسعود صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) از ابتدایی‌ترین روزهای شیوع کرونا و در راستای طرح مواسات و همدلی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در راستای ادامه طرح مواسات قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اقدام به توزیع یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی کرده است.

تمام کمک‌ها از سوی مردم و خیرین تأمین شده و همچنین با توجه به فعالیت کشوری این قرارگاه، بخشی از کمک‌ها هم از سوی مردم مناطق مختلف کشور انجام شد

 

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی از توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی و تولید و توزیع دو هزار عدد ماسک بهداشتی، گان و اشاره کرد و ادامه داد: در اجرای این طرح، تمام کمک‌ها از سوی مردم و خیرین تأمین شده و همچنین با توجه به فعالیت کشوری این قرارگاه، بخشی از کمک‌ها هم از سوی مردم مناطق مختلف کشور انجام شد.

صادقی با بیان اینکه در شرایط شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها تحت تأثیر این بیماری و وضعیت نابسامان اقتصادی حاکم بر کشور قرار گرفته‌اند، تبیین کرد: گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی تحت بیرق امام هشتم(ع) تجمیع یافته‌اند تا به نیازمندان خدمت‌رسانی داشته باشند.

همزمان با عید غدیر دو هزار پرس غذای گرم به همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی طبخ و توزیع خواهد شد

 

وی از پخت و توزیع دو هزار پرس غذای گرم به‌مناسبت عید غدیر در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از زمان شروع رزمایش همدلی و مواسات تاکنون زنجیره کمک‌های انسان‌دوستانه قطع نشده و برنامه‌های قرارگاه جهادی امام رضا(ع) تا ریشه‌کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با محوریت محرومیت‌زدایی هدفمند و پایدار، با رویکرد جهادی تأسیس شده است، عنوان کرد: این قرارگاه در راستای تحقق محرومیت‌زدایی به ارائه خدماتی از جمله تعمیر و مشارکت در ساخت منازل نیازمندان، توزیع بسته‌های معیشتی و ویزیت رایگان در مناطق روستایی و عشایری می‌پردازد.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا خبرگزاری فارس خراسان جنوبی قرارگاه جهادی امام رضا توزیع بسته معیشتی ماسک اقلام بهداشتی مشاغل نیازمندان عید غدیر قرارگاه جهادی امام رضا ع خراسان جنوبی سوی مردم دو هزار کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران

دکتر حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: طی همکاری انجام گرفته اداره کل دامپزشکی مازندران و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری با اطلاعات سپاه استان مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان مازندران شناسایی و کشف گردید.

او افزود: براساس این اقدام دو خودرو ایسوزو که اقدام به حمل تخم مرغ‌های غیر بهداشتی فاقد هویت بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کردند که در شهرستان ساری توقیف و جهت رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط گردید.

آقاپور کاظمی در خصوص این محموله‌ها، گفت: از این دو خودرو تعداد ۴۰۰ کارتن تخم مرغ معادل ۴۹۰۰ کیلو گرم به دلیل عدم نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط به محموله هچون تاریخ تولید و انقضا، حمل و نقل غیربهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرد، جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای، نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو ضبط گردید.

او در پایان از شهروندان خواست از خریداری هرگونه تخم مرغ کثیف، شکسته، ترک خورده و یا نگهداری شده درخارج از یخچال جداً خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آنرا به یخچال منتقل کنند.

آقاپور کاظمی با تاکید بر اینکه تخم مرغ‌ها باید دارای نشانه و تاریخ باشند، افزود: تخم مرغ بسته بندی شده را بابسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند و از شستشوی آن جهت نگهداری در یخچال اجتناب نمایند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: این اداره کل از طریق سامانه ۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه شکایات و اعلام گزارشات مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر