Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@15:41:52 GMT

از عید سعید قربان تا آغاز دهه ولایت در رادیو ایران

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۱۱۲۰

از عید سعید قربان تا آغاز دهه ولایت در رادیو ایران

رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برنامه‌های متنوعی را به روی آنتن می‌برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برنامه‌های «کوی نشاط»، «زمزمه عرفات»، «صبح عید باشما»، «به افق نور» و «حرفی از نام تو» را به روی آنتن می‌برد.

برنامه «کوی نشاط» با تولید یک قطعه موسیقی کرمانجی با موضوع عید قربان توسط خواننده کرمانج حامد قویدل و گروه موسیقی کوی نشاط و همچنین بخش‌های طنز نمایشی در خصوص گرانی قیمت گوشت در روز پنج شنبه نهم مرداد ساعت ۹:۰۰ صبح به تهیه کنندگی مهدی ساعی به استقبال عید قربان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«به افق نور» با موضوع بزرگترین دارایی چیست و دارایی‌تان را در چه راهی قربانی می‌کنید؟ و با حضور حجت الاسلام علیرضا سعیدیان و به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حسن همایی نهم مرداد ساعت ۱۲:۴۵ و دهم مرداد روز عید غدیر ساعت ۱۲:۰۰ پخش می‌شود.

«زمزمه عرفات» با صدای میثم مطیعی و کارشناسی حجت الاسلام رضی و به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی روز پنج شنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود و عیدانه گروه صبح جمعه با شما به مناسبت عید سعید قربان«صبح عید با شما» است.

از جمله بخش‌های این برنامه برگزاری جشن‌ها با شرایط کرونایی است که در نمایش ملاط آباد با حضور عباس محبی، مرتضی تبریزی، محمد یگانه و زهره کدخدازاده به این مهم پرداخته شده است. این برنامه جمعه دهم مرداد از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان پخش می‌شود

«حرفی از نام تو» با موضوع تسلیم بودن در برابر آزمایش و امتحانات الهی روز عید سعید قربان ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: رادیو ایران عید قربان عید غدیر تهیه کنندگی عید سعید قربان رادیو ایران پخش می شود عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «خط اول» از رادیو ورزش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه را رادیو ورزش شنبه تا پنج شنبه هر هفته پخش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد