Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان آران و بیدگل از برگزاری دعای عرفه در ۲۰ مسجد و بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام «سمیع الله مردان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با روز عرفه، دعای پرفیض عرفه امام حسین(ع) همزمان با سراسر کشور در ۲۰  مسجد، حسینیه و بقعه متبرکه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این مراسم به صورت همزمان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز پنج شنبه ۹ مردادماه در ۷ منطقه روستایی و ۱۳ مکان مذهبی در شهرهای چهارگانه شهرستان آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

مردان خاطر نشان کرد: حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع)، حرم مطهر باب المراد امامزاده قاسم بن علی النقی(ع)، مسجد اعظم محقق آران و بیدگل، امامزاده عبدالله(ع) ابوزیدآباد، زیارت اقبالیه، امامزاده بی بی سکینه خاتون (س) و حرم شهدای گمنام حسین آباد از مهم ترین مراکز قرائت دعای عرفه در این شهرستان هستند.

 

دبیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان آران و بیدگل افزود: دعای پرفیض عرفه در حرم محمد هلال بن علی(ع) با مناجات خوانی سید علی حسینی نژاد و در حرم مطهر امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) با نوای هاشم تهرانی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام مردان افزود: امسال به دلیل شرایط شیوع کرونا، مراسم دعای عرفه با تمهیدات ویژه ای همراه با رعایت فاصله اجتماعی و در فضای باز برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک در کلیه مراکز برگزاری مراسم الزامی است.

 

دعای عرفه از دعاهای بسيار مشهور و عظيم الشان ماثور از حضرت امام حسين (ع) است كه شامل مضامين عارفانه‎ ای چون شناخت پروردگار و تضرع به درگاه لايزال اوست كه در مراسم حج در عرفات و به قصد قربت همزمان با روز عرفه ( نهم ماه ذی الحجه) در ساير اماكن مذهبی خوانده می شود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل مراسم دعای عرفه دعای عرفه اصفهان شهرستان آران و بیدگل دعای عرفه بن علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا

همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، «محاکمه ۷ شیکاگویی» امشب از شبکه نمایش پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «محاکمه 7 شیکاگویی» محصول 2020  یکشنبه 9 اردیبهشت ساعت 19 روی آنتن می‌رود.

این فیلم روایتی از دادگاه هفت نفر از رهبران جنبش مخالف جنگ ایالات متحده علیه ویتنام است که به اتهام عبور از مرز های ایالتی به قصد شورش، تحت محاکمه قرار گرفتند.

بازیگرانی چون ادی ردمین، الکس شارپ، ساشا بارون کوهن، جرمی استرانگ، جان کارول لینچ، یحیی عبدالمتین دوم، مارک رایلنس و جوزف گوردون لویت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال

«محاکمه 7 شیکاگویی » در مراسم اسکار 2021 در 6 بخش و در مراسم بفتا در سه بخش، نامزد دریافت جایزه بوده است.

گفتنی است، فیلم سینمایی «محاکمه 7 شیکاگویی» یکشنبه شب ساعت 19 پخش می‌شود و بازپخش آن روز دوشنبه ساعت‌های 3 بامداد و 15 خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو