Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، نوشت افزار،جهیزیه، گوشت قربانی، غذای گرم، پخت و توزیع نان توسط مواکب و پرداخت تسهیلات اجاره بها از جمله اقداماتی است که برای نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در گام دوم رزمایش کمک مومنانه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مرحله اول گام دوم این رزمایش از عید قربان تا غدیر است، افزود: مراحل دوم و سوم گام دوم نیز به ترتیب در دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید

آغاز گام دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی

هنری بیان کرد: در گام دوم رزمایش کمک مومنانه، اولویت با افرادی است که در گام قبلی شناسایی و ثبت نام شده بودند، اما سبد کالا دریافت نکردند.

در سه مرحله گام اول رزمایش کمک مومنانه در خراسان جنوبی در مجموع ۱۳۶ هزار و ۲۱۴ سبد کالا بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شد که یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان کمک خیران و مردم بود.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک مومنانه رزمایش کمک مومنانه عید قربان ویروس کرونا رزمایش کمک مومنانه گام دوم رزمایش کمک خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی