Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:03:23 GMT

برنامه جدید ستین برای مسی؛ فقط مهاجمم باش!

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۱۴۵۰

برنامه جدید ستین برای مسی؛ فقط مهاجمم باش!

موندو دپورتیوو می‌گوید کیکه ستین برای لیونل مسی در لیگ قهرمانان برنامه خاصی تدارک دیده و قصد دارد به شکل جدیدی از او استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو امروز در صفحه اول خود مدعی شد کیکه ستین سرمربی بارسلونا برای مسابقات باقی مانده این تیم در لیگ قهرمانان اروپا قصد دارد به شیوه ای متفاوت با همیشه از ستاره بزرگش لیونل مسی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش‌، ستین نمی خواهد در مسابقات باقی مانده در چمپیونزلیگ مسی با حضور در فاز ساخت و ساز حملات بارسا خسته و فرسوده شود بلکه مایل است از او تنها به عنوان مهاجم هدف و برای گلزنی استفاده کند.

 

 

ستین می‌داند که اگر بارسا شانسی برای قهرمانی داشته باشد همه چیز به ابرستاره اش لئو مسی بستگی خواهد داشت. موندو مدعی است ستین مدتی است به آنالیز دقیق بارسا در زمان مربی گری خود پرداخته و به نتایجی رسیده. یکی از این نتایج این است که لیونل مسی باید هر چه ممکن است به محوطه جریمه حریف نزدیکتر باشد. این در حالی است که لئو هر زمان که احساس می‌کند تیمش در ساخت و ساز حملات دچار بحران شده به عقب برگشته و در این فاز مشارکت می‌کند.

 

مسی البته این کار را تنها برای سود بردن بارسا انجام می‌دهد چون می‌تواند با استفاده از قدرت حفظ توپ بالا و توانایی عبور تکنیکی از حریفان توپ را به نزدیکی دروازه حریف رسانده و به دیگر بازیکنان هم تیمی پاس گل بدهد. اما کیکه ستین معتقد است مسی اگر در این فاز خودش را خسته نکرده باشد می‌تواند در مقابل دروازه حریف خطرسازترین مهره بارسا باشد و این در رقابتی مثل چمپیونزلیگ اهمیتی حیاتی دارد.

 

 

مسی معتقد است وظیفه اصلی برای انجام این استراتژی به عهده هافبک‌های بارسلونا است که باید با ارسال پاس‌های خوب مسی را صاحب موقعیت‌های درجه یک کنند. حالا که کیکه ستین ریکی پوچ و فرانکی دی یونگ را در خط میانی در خدمت دارد می‌تواند از بابت ارسال پاس‌های عالی برای لئو خیالش راحت باشد.

 

تنها وظیفه مسی در برنامه جدید کیکه ستین این است که زمانی که در فاصله 20 تا 25 متری دروازه حریف قرار می گیرد حواسش تنها به دقت شوتهای خود با هدف باز کردن دروازه حریف باشد.

 

 

یک مشکل دیگر مسی از دید کیکه ستین این است که در مقابل دروازه حریف معمولاً دوست دارد به مرکز نزدیک شده و بیشتر شوت‌هایش را از این زاویه شلیک می‌کند. ستین از او خواهد خواست که برای متفرق کردن مدافعین حریف و جلوگیری از تجمع آنها در مرکز خط دفاعی زمانی که در فاصله نزدیک با دروازه حریف صاحب توپ می شود حرکت به جناحین و استفاده از زاویه های بسته را هم امتحان کند.

 

 

بارسلونا لیونل مسی کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی کیکه ستین دروازه حریف لیونل مسی کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد

تیم طبیعت با پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان، حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ برتر بسکتبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در بازی چهارم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز (سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن

شاگردان مهران شاهین‌طبع که در بازی‌شماری 2 بر یک از حریف اصفهانی پیش بودند در این دیدار هم 90 بر 83 برنده شدند و با برتری 3 بر یک راهی فینال شدند.

ستاره این بازی، جردن استیونس گارد آمریکایی طبیعت بود که به تنهایی 57 امتیاز به دست آورد. البته او پاس گل و ریباندی در این دیدار نداشت. استیونس هشت پرتاب سه امتیازی موفق به سبد ذوب‌آهن انجام داد.

دوایت بایکس گارد آمریکایی ذوب‌آهن نیز 23 امتیاز برای تیمش به دست آورد.

در پایان دیگر سری مرحله نیمه نهایی، تیم شهرداری گرگان با غلبه بر مهرام در بازی سوم به فینال راه یافته بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامبک کهکشانی با خوسلو/ رئال حریف دورتموند در فینال شد
  • دو گل در سه دقیقه: خوسلو نسخه بایرن را پیچید!
  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • هیچکس قدر پاس‌های رزاق‌پور را ندانست!(عکس)
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت