Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:29:13 GMT

بهره برداری از ۵ طرح صنعتی و معدنی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۱۵۶۴

بهره برداری از ۵ طرح صنعتی و معدنی آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بهره برداری از پنج طرح بزرگ صنعتی و معدنی در استان‌های فارس، خوزستان و مازندران با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی در ساختمان حافظیه تهران آغاز شد.

به گزارش مهر، دو سیلوی گندم در شهرستان‌های داراب و اقلید به ترتیب به ظرفیت‌های ۴۰ و ۳۰ هزار تن و طرح تولید روزانه ۳۰۰۰ تن کربنات سدیم در شهرستان فیروز آبادِ استان فارس، طرح تولید شمش و میلگرد فولادی با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن در شهرستان دزفولِ استان خوزستان و یک طرح تولید تخته‌های ام دی اف با ظرفیت ۳۰۰ هزار متر مکعب در شهرستان بهشهرِ استان مازندران طرح‌هایی است که امروز به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارتباطی تصویری از کارخانه تولید ام دی اف در بهشهر، گزارشی از کیفیت این طرح‌ها ارائه می‌کند و به سوالات آقای روحانی پاسخ می‌دهد و پس از مراسم بهره برداری، رئیس جمهور سخنرانی می‌کند.

حجم سرمایه گذاری این طرح‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که با بهره برداری از این طرح‌ها برای بیش از ۱۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۸۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم، اشتغال ایجاد می‌شود.

کد خبر 4986878

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت مازندران خوزستان فارس حسن روحانی حسین مدرس خیابانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا محمد جواد ظریف محمد باقر قالیباف ایران حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف هیئت دولت عراق دیوان محاسبات سند همکاری ایران و چین اسحاق جهانگیری حسن روحانی برجام بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند

سرهنگ علیرضا ایراندوست در نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته جهاد سازندگی، اظهار داشت: از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام‌گذاری شده است و در این هفته اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده بود و ما نیز معین اجرایی آن در قم بودیم در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود، همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی، خط تولیدی در شرکت آتا الکترونیک تابش با کمک وام‌های تبصره ۱۸ راه‌اندازی می‌شود. این خط تولید برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود