Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه رضایتمندی ارباب رجوع معیار است، بیان کرد: ممکن است کار ارباب رجوعی را انجام ندهید و راضی باشد و ممکن است کارش را انجام بدهید و ناراضی باشد زیرا اذیت شده تا کارش انجام شده است.

دکتر"محمدجواد فدائی" امروز نهم مردادماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به مطالب مربوط به اصلاح سیستم اداری اظهار کرد: امروزه برای ناکارآمدی سیستم اداری اصطلاحی تحت عنوان بروکراسی اداری استفاده می شود در حالی که بروکراسی به تنهایی لغت مثبتی است و منفی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه متداول شده از بروکراسی اداری به عنوان ناکارآمدی سیستم استفاده می شود.

وی افزود: سیستم اداری در واقع اجرای مقررات و قوانین در اداره است و یک بُعد مقررات و بعد دیگر اجرای آنهاست و وقتی به ناکارآمدی سیستم و سازمان اشاره می کنیم باید توجه کرد کدام بُعد مورد نظر است.

فدائی با مطرح کردن این سئوال که معیار ناکارآمدی سیستم اداری چیست؟ تصریح کرد: اگر به اینگونه سئوالات به خوبی پاسخ داده شود، کمک می کند تا سیستم کارآمدی داشته باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه رضایتمندی ارباب رجوع معیار است، بیان کرد: ممکن است کار ارباب رجوعی را انجام ندهید و راضی باشد و ممکن است کارش را انجام بدهید و ناراضی باشد زیرا اذیت شده تا کارش انجام شده است.

فدائی با اشاره به اینکه در مدیریت مدرن عوامل مختلفی از جمله صحت کار، یکسان برخورد کردن با مراجعین و ... بیان می کنند که در نهایت به رضایتمندی مراجعه کننده می رسد  تصریح کرد: در انجام کار، باید به گونه ای رفتار و عمل کنیم که ارباب رجوع شاد و راضی باشد و در مدیریت مدرن برای رسیدن به این معیار سیستم طراحی کرده است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان گفت: در صورت موافقت مدیران، این موضوع را مصوب کنیم که دستگاه های اداری خودشان رضایتمندی مراجعه کنندگان را ارزیابی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمان شوراي اداري رضایتمندی اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی ناکارآمدی سیستم ممکن است کار سیستم اداری ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران یگان امداد و کلانتری ۲۲ شهرستان کرمان، هنگام گشت زنی دو دستگاه موتورسنگین غیرمجاز را مشاهده و آن‌ها را توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد هر دو موتورسیکلت فاقد هرگونه اسناد و مدارک بوده و تردد آن‌ها غیرمجاز است.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در این رابطه هر دو موتورسیکلت توقیف و مالک آن‌ها برای تعین تکلیف به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳