Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسابقات مجازی پومسه قهرمانی مدارس جهان از بیست و سوم مرداد به مدت ۳ روز در کشور نپال برگزار می‌شود که زهرا منصوری‌کیا، مهسا عیسیوندی، هستی بیگی‌پور، مهدیه عیسیوند، ستایش گودرزی و امیررضا سلمانی‌فرد برای تیم ملی کشورمان به میدان می‌روند.

شرکت کنندگان دراین مسابقات در ۲ بخش دختران و پسران به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مرحله پایانی مسابقات تکواندو دسته اول پومسه بانوان مناطق کشور جام نشاط در فدراسیون تکواندو برگزار شد که در بخش انفرادی زهرا منصوری کیا به مدال طلا دست یافت؛ رضوان ملک محمدی مدال نقره را به گردن آویخت و کرم نساروند و زینب قلی لوینه به مدال برنز رسیدند.

در بخش تیمی زیر ۱۴ سال زهرا منصوری کیا، مهدیه عیسوند و مهسا عیسی وند مدال نقره را به دست آوردند و اکرم نساروند، فروغ گلشن و نسترن ساعدی فر در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال توانستند مدال نقره را کسب کنند.

انتهای پیام/م

 


 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مسابقات تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد