Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان این که داوران هیچ اثری را در بخش شعر طنز ایرانی کنگره ایران من برگزیده و شایسته تقدیر ندانستند، گفت: عمران بهروج از البرز، مسلم نجف وند از خوزستان و محمدحسین صفاریان از اصفهان نفرات برتر شعر ایرانی در کنگره ملی شعر و داستان ایران من شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ربابه سلیمانی از البرز، مصطفی توفقی از خراسان رضوی و ندا رسولی از البرز در بخش داستان ایرانی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در بخش شعر کلاسیک سردار مقاومت، سپهبد قاسم سلیمانی کنگره ملی شعر و داستان ایران من محمدمهدی امیری از زنجان، عمار موحد از تهران و امیر رسولی از زنجان و خدابخش صفادل از نیشابور به صورت مشترک به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

او افزود: در بخش شعر سپید سردار مقاومت، سپهبد قاسم سلیمانی کنگره یادشده نیز مجتبی صفدری از گیلان و آرش پورعلی زاده از همین استان به رتبه های برتر رسیدند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره ملی کنگره شعر داستان ایران ایران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال

گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور