Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@20:27:23 GMT

انجام 3000 عملیات ایمن سازی خطوط لوله نفت گچساران

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۱۸۸۲

انجام 3000 عملیات ایمن سازی خطوط لوله نفت گچساران

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ مورد عملیات ایمن سازی خطوط لوله های تاسیسات نفتی در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش جماران، حسین سبکبار اظهار داشت:با هدف  صیانت از تولید و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی ایمن سازی خطوط لوله های تاسیسات نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این اداره با دریافت درخواست انجام کار و دستورالعمل های اصلاحی از امور فنی با برنامه‌ریزی و محاسبات دقیق و شرایط خاص ، خطوط لوله اقدام به ایمن سازی خطوط نفتی می کند.

سبکبار عنوان کرد: عملیات ایمن سازی از طریق اجرای خاکبرداری ،خاکریزی ، تمیزکاری ، احداث و تعمیر پل ، پوشش گذاری ،برشکاری ،جوشکاری تعمیر و تعویض لوله ، اتصالات و شیرآلات انجام می شود.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  تاکید کرد:امسال تیم های عملیاتی این اداره با آمادگی به صورت شبانه روزی با دریافت گزارش اولیه نشت نفت و یا گاز با وجود بعد مسافت در کمترین زمان ممکن ماموریت های محول شده را انجام داده است و در این مدت هیچ گونه آلودگی نفتی رخ نداده است.

رییس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: انجام اصولی و ایمن مأموریت‌های ابلاغی به اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله این شرکت با حمایت های مسئولان ارشد شهرستان و تلاش پرسنل بدون هیچ گونه حادثه ای  از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده است و همچنان ادامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ایمن سازی خطوط لوله ایمن سازی لوله نفت نفت گچساران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ایمن سازی خطوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان می‌گوید: دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در امور اجرایی شده است و این موضوع در انجام وظایف اداره کار نیز خلل وارد کرده است.

حمداله پاکدامن با اشاره به مکاتبات اخیر منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد از ما می‌خواهد در معرفی افراد جویای کار به شرکت‌ها دخالت نکنیم در حالی که این کار پیشتر در سامانه رصد در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: منطقه آزاد باید این مشکل را رفع کند اگر می‌خواهد مسئولیت را بر عهده بگیرد این موضوع را اعلام کند. ما نمی توانیم با شرکت های مختلف ارتباط نداشته باشیم چرا که ذاتاً نمی‌توانیم از مسئولیت بازرسی، حفاظت و رسیدگی به امور کارگران به ویژه در بخش تعاونی خودداری کنیم این موضوع در قوانین منطقه آزاد هم پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد