Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ناصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای متنوع‌سازی رشته‌های هنرستانی و نیز پاسخگویی به نیاز بازار کار، مجوز ایجاد رشته بورس و اوراق بهادار در سه هنرستان شاخه کاردانش اخذ شد که در پایه دهم دوره دوم متوسطه پذیرش خواهند داشت.

او اظهارداشت: هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش بخاطر تربیت نیروی انسانی ماهر در زمینه‌های صنعت، خدمات ، کشاورزی و هنر نقش ارزنده‌ای در تحقق شعار سال جهش تولید دارند و همچنین در زمان حال و آینده امکان اشتغال فارغ‌التحصیلانی که مهارت‌های تخصصی دارند، مساعدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۸۱ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش در ۸۶ رشته در زمینه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر در ۱۹ ناحیه منطقه استان آماده پذیرش دانش‌آموزان و هنرجویان علاقه‌مند و با استعداد می‌باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در سال‌های اخیر با بروزرسانی تجهیزات و بکارگیری نیروی انسانی متخصص شرایط مناسبی برای تحصیل دانش‌آموزان در هنرستان‌ها فراهم شده و امیدواریم خانواده‌ها با دقت در انتخاب رشته تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم بر اساس استعداد و علاقه آنها بتوانند مسیر شغلی مناسب‌تری را پیش‌روی فرزندان خود قرار دهند.

برچسب‌ها مدارس جشنواره ملی ایده بازار ویژه هنرستان‌ های کشور اردبیل بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس اردبیل بورس مدارس اردبیل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده 100 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو،  رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارت‌های دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی ۵ سال آینده ۱۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، ۲۵۰۰ هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای