Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کاوه رضایی ابتدای فصل گذشته از تیم کلوب‌بروژ به صورت قرضی به شارلوا پیوست و توانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد و جزو گلزنان برتر لیگ بلژیک باشد.

این موضوع موجب شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر بازگشت این بازیکن به کلوب‌بروژ مطرح شود اما رسانه‌های بلژیکی عنوان کردند که با وجود عملکرد خوب، شاید رضایی به این باشگاه بازنگردد چرا که سرمربی کنونی تیم نظر مساعدی روی او ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که کلوب‌بروژ  هم به راحتی قصد از دست دادن مهاجم ایرانی را ندارد و به همین دلیل به دنبال این است که با مبلغ ۵ میلیون یورو نسبت به فروش کاوه رضایی اقدام کند. در همین راستا عنوان شده شارلوا قصد خرید قطعی رضایی را دارد.

از طرفی دیگر ادمیلسون جونیور ستاره بلژیکی الدحیل هم در آستانه بازگشت به این لیگ کشورش قرار دارد و مورد توجه باشگاه‌های مطرح این کشور یعنی اندرلخت، کلوب بروژ و آنتورپ قرار دارد اما این بازیکن ۲۵ ساله گفته می‌شود که با کلوب‌بروژ به توافق شخصی رسیده است.

به نظر می‌رسد مسوولان باشگاه بلژیکی روی پول فروش رضایی برای خرید ادمیلسون حساب ویژه‌ای باز کردند.

ادمیلسون جونیور مهاجم تیم الدحیل در تلاش است تا برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش به فوتبال اروپا بازگردد اما مسوولان الدحیل هم در تلاشند تا ستاره خط آتش تیمشان را حفظ کنند.

الدحیل حریف پرسپولیس در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است.

برچسب‌ها الدحیل باشگاه پرسپولیس لیگ بلژیک کاوه رضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الدحیل باشگاه پرسپولیس لیگ بلژیک کاوه رضایی الدحیل باشگاه پرسپولیس لیگ بلژیک کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 

آفتاب‌‌نیوز :

چند وقت پیش بود که یحیی گل محمدی در گفتگویی در استودیوی آنتن به ماجرای جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس پرداخت و توضیح داد که چرا برخلاف میل باطنی‌اش به جدایی این ستاره رضایت داده است. سرمربی سابق سرخپوشان توضیح داد که با توجه به مصاحبه رضاییان در استادیو فوتبال برتر دیگر امکان ادامه حضور او با توجه به زیر سوال بردن برخی از بازیکنان تیم وجود نداشته است. 

رضاییان که پس از ماجراجویی چندین ساله در خارج از کشور راهی جز جدایی از تیم محبوبش روبروی خود نمی‌دید، با توجه به شرایط سپاهان را برای ادامه فوتبال برگزید؛ تصمیمی که برای او در مسیر حرفه‌ای بسیار خوب بود و او توانست علاوه بر بازپس‌گیری موقعیت از دست رفته‌اش در تیم ملی بدل به یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های لیگ برتر هم بشود. 

با این حال رضاییان همواره خود را پرسپولیسی دانسته و علاقه به تیم محبوبش را در اظهارنظر‌های مختلف پنهان نکرده است و به همین دلیل اصلا انتظار نداشت که در ورزشگاه آزادی توسط هواداران تیم محبوبش به او توهین شود. 

این محتوای ویدیویی است که در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان به ثبت رسیده و رامین رضاییان در حالی که شعار‌های هواداران را معطوف به خود می‌بیند با دست زدن برای آن‌ها ناراحتی‌اش را اعلام می‌کند و پس از مسابقه نیز با انتشار این ویدیو و نوشتن این جمله که «چه روز مزخرفی بود» , ناباوری‌اش از اتفاقات رخ داده را بیان کرده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است