Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:مسئولان به میان مردم رفته و دردهای آنها را بشنوند و با مردم همراه باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در نشست با مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سنت پسندیده حل مشکلات مردم و اهمیت آن در دین اسلام، اظهار داشت: خدمت به مردم بسیار ارزشمند بوده و در قرآن نیز بسیار سفارش شده و هم اکنون نیز در شرایطی قرار گرفتیم که مشکلات بی‌شمار بوده و دشمنان هم زیاد هستند و بخشی از حل مشکلات مردم جنبه روحی و روانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور مسئولان در میان مردم، گفت: مردم وقتی ببینند مسئولان در کنار آن‌ها و برای حل مشکلاتشان تلاش می‌کنند امیدوار می‌شوند پس توصیه ما این است که مسئولان به میان مردم رفته و دردهای آنها را بشنوند، تا جایی که امکان دارد مشکلات را حل نمایید و جایی که حل مشکلات غیرممکن بوده حداقل با مردم همراه باشید.

سید نصیر حسینی افزود: از مسئولان توقع و انتظار داریم بدون از هرگونه دیدگاهی و فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی مردم و مشکلات آنها را ببینید و برای حل آنها اقدام کنند و این‌طور نباشد که مردم احساس کنند برخی از مسئولان تنها برای گروه و طبقه خاصی تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: توصیه‌های ما را به عنوان مشاوره در مسیر کارتان تلقی کنید و برداشت دیگری نداشته باشید و سعی کنید همواره به عنوان نمایندگان مردم بر روند اجرای کارها نظارت داشته باشید و همیشه این جنبه نظارتی خود را حفظ کنید.

امام‌جمعه یاسوج با بیان اینکه شأن نماینده مجلس بسیار بالاست و باید حفظ شود، افزود: یکی از مهمترین وظایف نماینده مجلس علاوه بر قدت نظارتی سوال پرسیدن از مسئولان است، همیشه از مدیران و مسئولان پاسخ بخواهید و سؤال کنید و دلیل بخواهید.

حسینی با اشاره به پیگیری مسائل مختلف در سایر حوزه‌ها بخصوص حوزه فرهنگی در شهرهای مختلف استان و شهر یاسوج گفت: در حوزه فرهنگی در شهر یاسوج کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و همکاری مسئولان نیز بسیار خوب بوده اما در این زمینه به یک نقشه راه فرهنگی و مذهبی جامعی نیاز داریم تا بتوانیم با اطلاعات درست پیش برویم.

هشدار عضو کمیسیون اقتصادی به مردم درباره سرمایه گذاری در بازار ارزعید قربان فرصت مواسات و دستگیری از نیازمندان؛ 100 پایگاه برای دریافت نذر قربانی مردم همدان برپا شدگزارش| آمریکا آمار واقعی کشته‌های اعتراضات مردمی را چگونه کتمان می‌کند؟

وی عنوان کرد: مکان‌های مذهبی از جمله حسینیه، زینبیه، مسجد و خانه‌های فرهنگی در شهر یاسوج به اندازه کافی وجود ندارد، ما به چنین مکان‌هایی نیاز داریم تا بتوانیم به لحاظ فرهنگی در سطح شهر ثاثیرگذار باشیم.

حسینی افزود: یاسوج مرکز استان بوده و در این شهر به بناهای فرهنگی با نماد ایرانی اسلامی نیاز است تا بتوانیم چهره شهر را تغییر دهیم و این موضوع به‌خصوص در  ورود‌ی‌های شهر بیشتر از سایر مکان‌ها احساس می‌شود.

امام‌جمعه شهر یاسوج با اشاره به مشکلات منطقه مادوان، گفت: مناطقی که جنبه مسکونی شدن دارند باید از قبل نقشه جامعی برای آن مناطق ترسیم شده و مناطق اصلی از جمله مسجد، مکان‌های آموزشی، منطقه انتظامی آن تعیین شود تا با مشکلاتی که اکنون در منطقه مادوان بوجود آمده برخورد نکنیم.

وی تصریح کرد: مناطقی از شهریاسوج که فضاهای آزاد برای ساخت و ساز دارند و امکان ساخت و ساز در آن مناطق فراهم شده نیاز است که مجوز ساخت در آن مناطق داده شود.

حسینی با اشاره به مشکلات امروز کارخانه قند یاسوج، عنوان کرد: مشکل ما در سطح استان وجود مدیران ضعیف و مدیریت‌های بسیار ضعیف است، چنانچه مدیران قوی پای کار باشند می‌توانند با سرمایه اندکی نیز کار را جلو ببرند، کارخانه قندیاسوج سرمایه بسیار عظیمی برای کهگیلویه و بویراحمد بوده و می‌توانند با افزایش خطوط تولید، میزان اشتغالزایی را نیز افزایش دهند.

وی افزود: مدیریت‌های ضعیف در کارخانه قندیاسوج سبب شده تا این کارخانه بزرگ و سرمایه عظیم را ورشکسته و ناتوان نشان داده که باعث ضرردهی می‌شود و همین عامل سبب شده تا مدیران بالادستی بر ارزش واقعی این سرمایه عظیم خط بطلان کشیده و آن را کم‌ارزش محسوب کنند.

حسینی با اشاره به راه‌اندازی کارگروه تخصصی طرح‌های راهبردی در استان، گفت: با راه‌اندازی کارگروه تخصصی طرح‌های راهبردی در استان تلاش کنیم تا از ظرفیت مؤسسات خیریه از جمله بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای راه‌اندازی طرح‌های پررونق استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استفاده از طرح‌های با قابلیت اجرا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند به رشد و تحول استان کمک بسزایی کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست توصیه، تذکر و پیشنهادات نماینده مقام معظم رهبری و طلاب استان را برای خود راهگشا دانست و افزود: بدون شک نصایح و تذکرهای حضرتعالی برای بهبود وضعیت موجود تاثیرگذار خواهد بود.

مهدی روشنفکر خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر از هیچ کوششی برای رفع مشکلات و کمبودها در استان از طریق رایزنی با مسئولان کشوری کوتاهی نکرده‌ام هرچند کشور با محدودیت‌های اعتباری روبه‌رو بوده و در واقع شرایط بد اقتصادی حاکم است.

انتهای پیام/541/ی

R41452/P/S6,69/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۲ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۳ مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است ۴ دعای عرفه و نماز عید قربان در یک شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود ۵ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۶ هشدار فرماندار زنجان به مجتمع‌های تجاری/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف ۷ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۸ همدان| تأکید جهادگر شهید حسین مهدوی‌آرا بر کمک مؤمنانه/ فقرا و یتیمان را همواره بر خود مقدم سازید مهمترین اخبار استانها لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم وسعت دریاچه ارومیه کوچکتر شد عضو کمیسیون بودجه مجلس: کسری بودجه ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت تا پایان سال؛ استقراض از بانک مرکزی صلاح نیست مشکل مالکیت ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان برطرف می‌شود مهمترین اخبار تسنیم الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت وزیر خارجه لبنان: طی دو روز آینده شکایت از اسرائیل را تقدیم شورای امنیت می‌کنیم واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد وزارت خارجه: دعوی ایران علیه بانک‌های مختلف کره‌ای در دست پیگیری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج حل مشکلات میان مردم مکان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم