Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@04:49:29 GMT

حذف زوائد بصری شهر فردیس

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۲۰۷۳

حذف زوائد بصری شهر فردیس

سرپرست خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت فضای بصری شهر برای مدیریت شهری، گفت: حذف زوائد بصری در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، حشمت الله عزیزی اظهار کرد: ایجاد هویت اجتماعی و زیباسازی سیمای بصری شهری را از جمله اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و اظهار کرد: زیباسازی محیط شهری در جهت ارتقای کیفیت زندگی اجتماعی و فضاهای عمومی شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلفیق هنر و فرهنگ و ارتقای کیفیت محیط شهری در نصب المان‌ها، مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی دیوارها و دیوارنگاره‌ها در شهر فردیس مد نظر قرار دارد، افزود: استفاده از هنر در سیمای بصری شهر بر اساس باورها و فرهنگ مردم، ضمن انبساط خاطر شهروندان، ایجاد هویت اجتماعی شهری، تعلق خاطر و احساس مسئولیت را نسبت به محیط شهری در شهروندان ایجاد می‌کند.

سرپرست خدمات شهری شهرداری فردیس وجود قومیت‌های مختلف در شهر فردیس را ظرفیتی برای ایجاد تعلق خاطر شهروندان نسبت به شهر دانست و ادامه داد: از ظرفیت فرهنگ و هنر اقوام مختلف در زیباسازی شهر فردیس بهره خواهیم برد.

عزیزی بر ارتقای کیفیت مبلمان شهری در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان تأکید کرد و گفت: زیباسازی سیمای بصری شهر فردیس از طریق پاکسازی ناهنجاری‌ها و زوائد بصری، بهره‌گیری از آثار هنری در فضاهای شهری و ایجاد و بهبود کیفیت المان‌ها و مبلمان شهری با بهره گیری از اصول و ارزش‌های فرهنگی در دستور کار است.

کد خبر 436325

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر فردیس بصری شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی از روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • فرم و شکل در مجسمه‌های شهری
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند