Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در پیامی تازه ترین دست آورد ویژه یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی تازه‌ترین دست‌آورد ویژه یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه را تبریک گفت.

گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته‌شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضدموشکی را تمرین کرد؟گزارش تسنیم از 6 ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکسسردار حاجی زاده عنوان کرد: تمرین انهدام سامانه موشکی آمریکایی «تاد» در رزمایش سپاه

در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
واعدوالهم مااستطعتم من قوه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

بازدارندگی پایدار،مبتنی بر علم ودانش وخلاقیتِ فرزندان انقلاب اسلامی

دکترین جمهوری اسلامی در امور دفاعی، ایجاد بازدارندگی پایدار در سطح کشور است، تازه ترین دست آورد ویژه یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه، موشکی است بالستیک که در نوع خود در جهان دستاوردی جدید ومنحصر بفرد محسوب می شود و در واقع یک موشک تاکتیکی است که برای مسلح کردن مناطق وسیعی از کشور از اعماق زمین بدون استفاده از سکو و تجهیزات خاص شلیک می شود،  این موشک بالستیک با قابلیت های متغیرو خلاقیتی فوق پیشرفته ازنیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

اینجانب در آستانه دهه ولایت این دست آورد جدید و منحصربفرد که حاصل دانش نظامی شایان تقدیر فرزندان انقلاب اسلامی است را، به محضر فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین ،حضرت آیت الله خامنه ای "حفظه الله"  تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی
نایب رئیس خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سپاه پاسداران بیشتر بخوانید... گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته‌شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضدموشکی را تمرین کرد؟ گزارش تسنیم از ۶ ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته‌شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضدموشکی را تمرین کرد؟ گزارش تسنیم از ۶ ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکس واژه های کاربردی مرتبط سپاه پاسداران پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته‌شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضدموشکی را تمرین کرد؟ ۲ اختصاصی/ دختر روحانی عضو هیئت علمی شهید بهشتی شد؟!/ مسئولان ذی‌ربط پاسخگو نیستند ۳ گزارش تسنیم از ۶ ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکس ۴ علی لاریجانی برای بار دوم کرونا گرفت ۵ هشدار عضو کمیسیون اقتصادی به مردم درباره سرمایه گذاری در بازار ارز ۶ فیلم شلیک موشک‌های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد ۷ منظور رهبر انقلاب از "متفکر غربی سرگردان" در پیام حج امسال کیست؟ ۸ رونمایی از پرتابگرهای جدید موشک های بالستیک سپاه+تصاویر مهمترین اخبار سیاسی گفتگوی تاریخی با صمدی|چرا عربستان تصمیم به کشتار حجاج ایرانی گرفت؟ برخی مشکلات ناشی از گره زدن معیشت مردم به برجام است/برخی به کدخدا بیشتر از توان داخلی اعتماد داشتند رئیس جمهور مقصران عقب ماندگی در ساخت مسکن را به قوه قضائیه معرفی کند رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت مهمترین اخبار تسنیم الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت وزیر خارجه لبنان: طی دو روز آینده شکایت از اسرائیل را تقدیم شورای امنیت می‌کنیم واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد وزارت خارجه: دعوی ایران علیه بانک‌های مختلف کره‌ای در دست پیگیری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران سپاه پاسداران گزارش تسنیم هوافضای سپاه ترین اخبار دست آورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان