Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 60حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سبک به ارزش 3 میلیارد ریال و دستگیری 2 قاچاقچی در اسفراین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سردار علیرضا مظاهری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در زمینه قاچاق لاستیک خودروهای سبک در شهرستان اسفراین فعالیت دارد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی نهایتا در زمان تخلیه بار به محل اعزام و لاستیک ها را شناسایی کردند، افزود: در بازرسی از این محل 60حلقه لاستیک قاچاق و بدون مجوز خودروهای سبک کشف و ضبط گردید .

سردار مظاهری با اشاره به اینکه با بررسی های بعمل آمده ارزش این تعداد لاستیک قاچاق 3 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: ماموران در این عملیات 2 متهم را دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، یادآور شد: پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند با جدیت برخورد کرده و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود برای کمک به اقتصاد جامعه در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی کشف قاچاق سردار مظاهری علیرضا مظاهری نیروی انتظامی خراسان شمالی کشف لاستیک فرمانده انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم