Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالیکه ورود موبایل به حوزه امتحانی ممنوع بوده اما سیاوش یزدانی بازیکن استقلال تصویری از زمان شرکت خود در آزمون دکتری منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، چندی پیش بود که سیاوش یزدانی بازیکن تیم استقلال طی پیامی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلایش به ویروس کرونا خبرداد که پس از آن بنابر اعلام باشگاه استقلال تست کرونای سیاوش یزدانی بعد از یک دوره ابتلا به کرونا منفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که صبح امروز در کنکور دکتری شرکت کرده و با وجود ممنوعیت بردن موبایل و وسیله الکترونیکی به داخل حوزه امتحانی دقایقی قبل از شروع آزمون از کارت ورود به جلسه خود استوری گرفته و در اینستاگرامش منتشر کرده طبق گفته سخنگوی سازمان سنجش از آزمون امسال محروم خواهد شد و به دلیل اینکه در وهن اذهان عمومی کار کرده است مجازاتش براساس قانون تخلفات آزمون‌های سراسری تشدید خواهد شد.

اما این سوال مطرح این است که چگونه این بازیکن توانسته است گوشی موبایل خود را داخل حوزه امتحانی ببرد؟

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال کنکور سیاوش یزدانی ازمون سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس

سیاوش یزدانی باز هم برای هواداران الهلال کری خواند!

طرفداری | سیاوش یزدانی کامنت عجیبی را منتشر کرده است.

سیاوش یزدانی در جدال با الهلال حسابی حاشیه ساز شد، جایی که او برای هواداران تیم عربستانی با نشان دادن نتیجه 1-0 کری خواند اما درنهایت سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. همین موضوع در آن زمان، سیاوش یزدانی را سوژه کاربران عربستان در شبکه های اجتماعی کرده بود.

حالا به نظر می رسید سیاوش یزدانی منتظر حذف الهلال بود تا جبران کند و پس از حذف این تیم مقابل العین، بلافاصله زیر پست الهلال با ایموجی خنده، نتیجه 1-0 را دوباره کامنت کرد!

کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • موبایل‌واره چیست و چگونه از آن برای تقلب در کنکور استفاده می‌کنند؟
  • از فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها کنکور
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس