Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همه به حرکت در مسیر توسعه موظف هستیم و کم کاری در این زمینه از هیچ مدیری پذیرفته نیست و سرعت کار و دقت نظر باید در دستور کار مسئولان باشد، اظهار کرد: وحدت و هم افزایی بین مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در اولویت امور قرار گیرد و تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اداری، نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در شهرستان مرزی بندر آستارا و در سال پایانی دولت، باید مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد و مدیران، حقوق و مطالبات مردم را از دستگاه‌های استانی خود مطالبه کنند.

سرپرست فرمانداری آستارا افزود: در اختصاص اعتبارات استانی و ملی باید به آستارا به جهت موقعیت گردشگری و مرزی آن توجه ویژه اعمال شود و مدیران برای پیشبرد و عمران این شهرستان مرزنشین همت مضاعف داشته باشند.

جمشیدی با اشاره به اینکه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، به مدافعان سلامت در رسالت خطیر تأمین سلامت جامعه، کمک کنیم، اظهار کرد: همراهی و تعامل عمومی در این مسیر لازم است.

سرپرست فرمانداری آستارا در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه در مرزهای زمینی، دریایی و ریلی این شهرستان، رونق صادرات و حمل و نقل مرزی را به صورت ویژه و اثر گذار شاهد هستیم اما در مقابل آن باید با کوچک‌ترین محموله قاچاق و عوامل آن مقابله شود، افزود: در این راستا استمرار و تقویت برنامه‌های گشت و کنترل مرزی و تسریع دستگاه قضائی در بررسی و صدور احکام پرونده‌های قاچاق کالا و همکاری بیشتر دستگاه‌های مسئول ضروری است.

کد خبر 4986939

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا رضا جمشیدی اعتبارات ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا عید سعید قربان ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته معلم  گفت:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر مقام عالی استان بوده که برای اجرای آن در مجموع ۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: بزودی این پروژه با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن شروع خواهد شد.

ترابی کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا ، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درسی در شهرستان، اجرای طرح های عمران شهری شهرداری ها، موفقیت طرح های مخابرات در سطح استان ،اتمام طرح های راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرح های تامین آب شرب روستاها ، برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امید واری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان گام های مثمر ثمر و اساسی در جهت توسعه شهرستان برداشته شود.

 

دیگر خبرها

  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور