Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-تیم فوتبال آوالان کامیاران در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم اترک بجنورد به میدان رفت و با سه گل مقابل نماینده خراسان شمالی مغلوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از سنندج، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور هشتم مردادماه با برگزاری هفت دیدار در گروه اول پیگیری شد که تیم آوالان در گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه ملک‌نیا سنندج میزبان تیم اترک بجنورد بود که با سه گل نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات لیگ دسته دوم کشور بعد از حدود سه ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از هفته گذشته و در زیر نور پیگیری شده که نماینده استان به دلیل مجهز نبودن استادیوم آزادی کامیاران مجبور به میزبانی از حریفان خود در استادیوم ملک‌نیا سنندج شدند.

آوالان که در هفته‌های گذشته با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد با تیمی دست و پا شکسته مقابل حریف خود قرار گرفت و نتوانست مثل همیشه عملکردی مناسب داشته باشد.

حمید امامی سرمربی باشگاه آوالان بعد از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج گفت: بعد از سه ماه تعطیلی باشگاه و بدون هیچ تمرین و اردویی به مصاف اترک بجنورد رفتیم و باتوجه به نبود تعداد زیادی از بازیکنان اصلی به ناچار از بازیکنان تیم جوانان استفاده کردیم؛ فقط بخاطر محروم نشدن از سوی فدراسیون در این بازی شرکت کردیم چون می‌دانستیم نمی‌توانیم در این بازی آوالان همیشگی باشیم و بازیکنان آمادگی لازم را نداشتند.

وی درباره مشکلات این باشگاه می‌گوید: متأسفانه در استان کردستان هیچ اهمیتی به فوتبال نمی‌دهند و اصلاً فوتبال را فراموش کرده‌اند، مسئولان ورزش استان بی‌مسئولیت هستند و این قضیه هم به خود ما برمی‌گردد که مسئولان را به حال خود رها کرده‌ایم و هیچ‌گونه مطالبه‌گری از آنها نداریم؛ مسئولان در کنار ایستاده‌اند و فقط نظرات خود را بیان می‌کنند و الان که در شرایط حساسی قرار داریم هیچ کسی از باشگاه حمایت نمی‌کند.

سرمربی باشگاه آوالان کردستان عنوان کرد: واقعاً برای شخص بنده جای سوال است که فوتبال که رشته پرطرفداری در سطح کامیاران است و هر بازی خانگی چندین هزار جوان را جذب می‌کند چرا فراموش شده و مسئولان و نماینده‌های مجلس همه حوزه‌ها را دنبال می‌کنند اما از فوتبال حمایت نمی‌کنند؛ افراد زیادی وجود دارند که با تمام وجود سعی کردند این سهمیه را حفظ تا شور و انگیزه که در بین مردم کامیاران و استان ایجاد شده از بین نرود اما مسئولان حاضر نیستند قدمی برای آینده این تیم بردارند در حالی که وظیفه تمام مسئولان استانی و شهرستانی است که از تنها نماینده استان در لیگ دسته دوم حمایت کنند، واقعاً به جایی رسیده‌ایم که انتظار صعود نداریم اما مسئولان حداقل کاری کنند تا این سهمیه ارزشمند از بین نرود.

گزارش|سایه کرونا بر سر فوتبالی‌ها / حال و روز ناخوش مدارس فوتبال در کردستاندستور کمک 550 میلیون تومانی استاندار کردستان به تیم فوتبال "آوالان کامیاران"

وی درباره برآورد نشدن قول‌های استاندار به این تیم نیز اظهار کرد: سال گذشته در دیداری که با مرادنیا استاندار کردستان داشتیم، وی قول کمک 500 میلیونی به باشگاه دادند که همه کارهای آن انجام شده و قرار شد تا پایان سال 98 به باشگاه پرداخت شود اما در حال حاضر این مبلغ به دست باشگاه نرسیده است.

امامی تصریح کرد: نگاه مسئولان به آوالان باید استانی باشد و این تیم را به عنوان تیم کامیاران نگاه نکنند، امیدوارم نمایندگان مجلس و متولیان امر ورزش آوالان را فراموش نکنند چون از دست دادن سهمیه ارزشمند لیگ دسته دوم کشور بسیار سخت است و باید هر طور شده، حفظ کنیم.

به گزارش تسنیم آوالان در حال حاضر بعد از پایان هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم با کسب 30 امتیاز در رده 9 جدول رده‌بندی قرار دارد.

شاگردان امامی در این دیدار با ترکیب زیر به میدان رفتند.

«فرهاد محمدی، مسلم فریدی، حمید قادری، میلاد حسن‌پور، علی محمدی، حسین محمدی، حبیب حبیب‌پور، کیوان مارابی، محمد طهماسبی، سینا اسدی و سهند اسدی».

انتهای پیام/489/ح

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... مشاور استقلال در امور سلامت روان‌شناسی ورزش منصوب شد آغاز پرداخت وام ۲ تا ۷ میلیون تومانی به مربیان ورزشی از هفته آینده سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| بدیعی: داشتن کرسی می‌تواند جلوی تضییع حق یک کشور را بگیرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مشاور استقلال در امور سلامت روان‌شناسی ورزش منصوب شد آغاز پرداخت وام ۲ تا ۷ میلیون تومانی به مربیان ورزشی از هفته آینده سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| بدیعی: داشتن کرسی می‌تواند جلوی تضییع حق یک کشور را بگیرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۲ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۳ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۴ مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است ۵ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۶ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۷ دعای عرفه و نماز عید قربان در یک شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود ۸ هشدار فرماندار زنجان به مجتمع‌های تجاری/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف مهمترین اخبار استانها لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم وسعت دریاچه ارومیه کوچکتر شد سرپرست وزارت صمت: کشور در حوزه تامین ام دی اف خودکفا می‌شود خاموشی‌های مداوم در استان کرمانشاه صدای مردم را درآورد/ مسئولان وعده رفع مشکل دادند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:اعتراف می کنم هنوز مشکلاتی در راه تولید داریم رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت وزیر خارجه لبنان: طی دو روز آینده شکایت از اسرائیل را تقدیم شورای امنیت می‌کنیم وزارت خارجه: دعوی ایران علیه بانک‌های مختلف کره‌ای در دست پیگیری است الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد شیرین پاریزه ر کردستان

تیم پاریزه ر کردستان تنها نماینده استان امروز در سالن خانه هندبال سنندج به مصاف تیم یادآوران شاهدیه یزد رفت.

این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بریک میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

مرحله دوم لیگ دسته دو فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

نماینده استان در گروه اول با تیم‌های پاس بافق یزد، یادآوران شاهدیه یزد و عاشوری زاد چالوس هم‌گروه است.

 

دیگر خبرها

  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • برد شیرین پاریزه ر کردستان
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟