Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@10:56:15 GMT

از اجرای طرح قربانی تا آذین بندی مساجد جنوب کرمان 

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۲۶۷۱

از اجرای طرح قربانی تا آذین بندی مساجد جنوب کرمان 

مجید خوبی زاده گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد هم زمان با عید قربان با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س ) قم به صورت مشارکتی طرح ۱۰ مسجد ۱۰ قربانی را برگزار می کند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد هم زمان با عید قربان با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س ) قم به صورت مشارکتی طرح ۱۰ مسجد ۱۰ قربانی را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در همین راستا مبلغ یک میلیون تومان به حساب ۱۰ کانون فرهنگی هنری در مناطق محروم جنوب کرمان واریز می شود تا با مشارکت این ۱۰ کانون فرهنگی هنری ۱۰ راس گوسفند خریداری و ذبح شده و سپس گوشت های نذری در بین خانوارهای نیازمند این مناطق توزیع شود.

وی یادآور شد: علاوه بر این طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار نیز در راستای ترویج فرهنگ نذر و به منظور تامین قرآن مورد نیاز مساجد مناطق محروم جنوب کرمان در حال اجرا است و تاکنون با مشارکت اعضای کانون ها و عموم مردم، برای ۳۰ مسجد این مناطق قرآن خریداری شده که در دهه امامت و ولایت در بین آنها توزیع می شوند.

خوبی زاده اضافه کرد: این طرح تا عید غدیر همچنان ادامه دارد و امیدواریم شاهد مشارکت بیش از پیش افراد خَیر در طرح خیرات قرآن خیراتی ماندگار باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: تعداد زیادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در آستانه عید قربان با جلب کمک های خیرین و مردم قصد دارند، گوسفند قربانی کرده و گوشت های نذری را در بین نیازمندان محله توزیع کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا بسیاری از برنامه های فرهنگی کانون ها در بستر فضای مجازی برگزار می شود و در همین راستا کانون ها، کلیپ و عکس نوشته هایی را با مضمون غدیر تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر می کنند تا از این طریق غدیر را تبلیغ کرده و پیام آن را به گوش عموم مردم برسانند.

خوبی زاده اظهار کرد: علاوه بر این کانون ها با استفاده از ظرفیت کارشناسان دین در فضای مجازی به شبهات دینی در خصوص غدیر پاسخ می دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: از آنجایی که جنوب کرمان در وضعیت قرمز قرار دارد و امکان برپایی جشن غدیر نیست بنابراین تعدادی از کانون ها جشن غدیر را به صورت مجازی برگزار می کنند.

وی بیان کرد: همچنین تعدادی دیگر از کانون ها با استفاده از ظرفیت گروه های سرود، در روز غدیر اقدام به اجرای سرود خیابانی می کنند و گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت یکی از این گروه های سرود است.

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این مساجد و محله ها با استفاده از ظرفیت کانون ها در آستانه دهه ولایت و امامت آذین بندی می شوند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته امامت و ولایت برنامه سمت خدا کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان عید غدیر غدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان جنوب کرمان خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی پزشکی ارجاع داده شد.

 

دغدغه های روز/

طرح رتبه بندی برخی از معلمان بازنشسته چه زمانی اجرا می‌شود؟

معلمان بازنشسته در انتظار اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران