Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:45:19 GMT

دستگیری قاتل در زاهدان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۲۶۷۳

دستگیری قاتل در زاهدان

جوانی 18 ساله که در جریان یک نزاع خانوادگی در شهر زاهدان برادر نوجوانش را با شلیک سلاح شکاری به قتل رسانده بود پس از 7 سال فرار دستگیر شد.

ابراهیم ملاشاهی"امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: شهریور ماه سال 92 یک فقره مرگ مشکوک در یکی از مراکز درمانی شهر زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی های به عمل مشخص شد نوجوانی 16 ساله به نام حسن در پی اصابت گلوله سلاح شکاری و شدت جراحات وارده با وجود تلاش تیم های پزشکی به قتل رسیده است.
در بررسی های تکمیلی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی مشخص شد مقتول در منزل پدری شان با برادر 18 ساله اش که اعتیاد شدید به ماده مخدر شیشه داشته مشاجره لفظی می کند و برادر بزرگتر با اسلحله شکاری به سمت او شلیکه و از محل متواری می شود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل که در این مدت به کشور پاکستان گریخته بود به کندی پیش می رفت تا اینکه کارآگاهان پلیس در تعاقب پایش های پلیسی اوایل ماه جاری به اطلاعاتی در خصوص  بازگشت او به کشور ایران و زندگی مخفیانه او در یکی از مناطق شهر زاهدان دست یافتند.
ملاشاهی اظهار داشت: پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی سرانجام روز گذشته مخفیگاه متهم در منطقه شیرآباد زاهدان شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی او را قبل از فرار از محل در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
متهم که اکنون 25 سال دارد در بازجوئی های به عمل آمده به قتل در پی مشاجره لفظی و ناتوانی در کنترل خشم خود که ناشی از سوء مصرف مواد مخدر صنعتی است اعتراف و اعلام داشت ای کاش این ماجرا هرگز رخ نمی داد، باور کنید از مرگ برادرم شدیداً ناراحت و پشیمانم و اگر فقط کمی حوصله به خرج می دادم و بی سر و صدا از آنجا می رفتم الان برادرم زنده بود، اشتباه کردم که اسحله برداشتم و تا آخر عمر خودم را نمی بخشم.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم به قتل به مقام قضائی اظهار داشت:بررسی پرونده ها نشان می دهد بیشتر قتل ها در استان سیستان و بلوچستان در پی مشاجره بر سر موضوعات کم اهمیت و ناشی از خشم و ناتوانی در حل مساله ، روی داده و تقریباً همه کسانی که مرتکب قتل شده اند بلافاصله ابراز پشیمانی می کنند، اما این پشیمانی دیر است و فایده ای ندارد.
وی پایین آمدن آستانه تحمل افراد را زنگ خطر جدی عنوان کرد و از علما و ریش سفیدان و نهادهای تاثیر گذار در جامعه و بویژه خانواده ها خواست تا با آموزش مهارت های کنترل هیجان و کاستن از تنش ها در این خصوص به صورت جدی چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: قاتل قتل دستگیری زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد

همشهری‌آنلاین _ حوادث: به نقل از فاکس نیوز، در آخرین روزهای زمستان سال گذشته، با کشف جسد زنی ۴۱ ساله به نام فتیا فلاورز، در تقاطع جاده تروارتون و هارل در فلوریدا، یک پرونده جنایی پیش روی کارآگاهان پلیس قرار گرفت. پزشکی قانونی اعلام کرد که ابتدا به این زن تجاوز شده و بعد بر اثر ضربه‌ به گردن و خفگی، به قتل رسیده است.

پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن قاتل آغاز کرد تا اینکه حدود یک ماه بعد جسد زنی ۴۴ساله به نام نیکول دانیلز در همان تقاطع پیدا شد.

پزشکی قانونی اعلام کرد که این جنایت نیز مشابه جنایت قبلی است. پلیس فلوریدا مطمئن شد که با یک قاتل سریالی روبه‌رو است و جست‌وجو برای شناسایی او وارد مرحله‌ای تازه شد.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد هر دو قربانی از منطقه اورلاندو شرقی هستند، هر دو سابقه مصرف مواد مخدر داشتند و هر دو با مردان غریبه زیادی در ارتباط بودند.

در طول تحقیقات، کارآگاهان با زنانی صحبت کردندکه فتیا و نیکول (مقتولان) را می شناختند. در جریان این تحقیقات معلوم شد که هر دو مقتول آخرین بار در حالی دیده شده بودند که سوار یک کامیون سفید رنگ شدند.

با این سرنخ پلیس توانست از طریق دوربین‌های بزرگراه، تصویری از کامیون مورد نظر را پیدا کنند. کارآگاهان بعدا متوجه شدند که این کامیون متعلق به مردی به نام کارلوس یدیل بائزنیوز است. در ادامه نیز معلوم شد که کارلوس قصد فروش کامیونش را دارد.

پلیس مطمئن شد که قاتل کسی جز کارلوس نیست و وی حالا قصد دارد از شر آن کامیون خلاص شود تا شناسایی نشود.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری این مرد ادامه داشت، ‌ او روز جمعه گذشته، توسط پلیس بزرگراه به دلیل نداشتن گوهینامه دستگیر شد.

کارلوس بعد از دستگیری درباره قتل‌هایی که مرتکب شده بود تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل دو زن اعتراف کرد و گفت که قصد داشته زنان روسپی را به قتل برساند و به همین دلیل این دو زن را سوار کامیون خود کرده و بعد از تجاوز، هر دو را به قتل رسانده است.

روز شنبه جان مینا، کلانتر اورنج کانتی گفت: پلیس با دستگیری این مرد، مانع تبدیل شدن او به یک قاتل سریالی پرکار شد. به گفته وی، احتمال دارد که کارلوس زنان دیگری را هم به قتل رسانده باشد که تحقیقات در این باره ادامه دارد. بر اساس این گزارش، مرد جنایتکار در حال حاضر در زندان اورنج کانتی به سر می‌برد و به زودی محاکمه خواهد شد.

کد خبر 848471 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد