Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آئین افتتاح فاز دوم کارخانه فولاد دزفول که در محل این کارخانه به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: به لطف خدا و همکاری مردم استان خوزستان شیب کرونا در این استان نزولی شده است.

وی افزود: طی ۲۸ روز اخیر تعداد بیماران ترخیصی در بیمارستان‌های استان در طول روز از تعداد بیماران بستری بیشتر بوده است به گونه‌ای که آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان از یک هزار و ۶۰۰ بیمار بستری به ۴۰۰ بیمار کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با اشاره به کاهش محسوس تخت‌های بستری، تصریح کرد: امیدوار هستیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم این روند کاهشی همچنان تداوم داشته باشد تا وضعیت استان مطلوب شود.

شریعتی گفت: با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق خود را برای فصل پاییز و پیک احتمالی این فصل آماده خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: طرح‌های بزرگ متعددی در خوزستان آماده بهره‌برداری هستند که در این راستا فاز دوم کارخانه فولاد دزفول شامل کارخانه ذوب، ریخته‌گری و نورد پیوسته یک ماه است که آغاز به کار کرده است.

استاندار خوزستان با اشاره به وجود ماشین‌آلات پیشرفته خارجی در کارخانه فولاد روهینای دزفول، عنوان کرد: تکنولوژی به کار برده شده در این کارخانه در خاورمیانه بی‌نظیر است.

شریعتی اعتبار احداث فاز دوم فولاد دزفول را بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: با افتتاح فاز دوم کارخانه فولاد دزفول ظرفیت تولید سالانه میلگرد در این مجتمع به ۹۰۰ هزار تن رسید ضمن اینکه ظرفیت تولید شمش فولادی در این مجتمع ۴۵۰ هزار تن است.

کد خبر 4986959

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا عید سعید قربان ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه کارخانه فولاد فولاد دزفول فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر آب رفتن بوستان‌های ساحلی دزفول با پر شدن سد دز (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم) منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم) دریاچه سد دز، یکی از زیباترین دریاچه‌های خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • زیر آب رفتن بوستان‌های ساحلی دزفول با پر شدن سد دز (فیلم)
  • پس از پر شدن سد دز؛ بوستان‌های دزفول زیر آب رفتند | ویدئو
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند