Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در دهه ولایت و امامت ۸۰ عنوان برنامه از صدا و سیمای استان پخش می شود، گفت: از این تعداد ۱۸ عنوان برنامه از صدا و ۱۶ عنوان برنامه از سیمای خراسان جنوبی پخش می شوند.

«علیرضا آیینه دار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: صدا و سیمای خراسان جنوبی برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیش از ۸۰ عنوان برنامه در دهه مبارک امامت و ولایت به روی آنتن خواهد رفت، گفت: از این تعداد 14 عنوان برنامه متناسب با دهه ولایت و امامت با همکاری صدا و سیمای خراسان جنوبی در فضای مجازی اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه 18 عنوان برنامه برای صدای خراسان جنوبی در دهه ولایت و امامت تهیه کرده ایم، افزود: در طول دهه امامت و ولایت رویکرد رادیوی خراسان جنوبی در وهله اول ایجاد فضای شاد معنوی با محوریت عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم است و بررسی حوادث تاریخ اسلام مربوط به اعیاد قربان و غدیرخم و معرفی کتاب های مرتبط و معرفی و استفاده از کتاب نهج البلاغه در برنامه های مختلف رادیو را در دستور کار داریم.

 

آیینه دار در ادامه بیان کرد: در نظر داریم تا به موضوع عدالت محوری در برنامه های مختلف رادیوی استان در دهه ولایت و امامت بپردازیم و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و جایگزینی کاروان های شادی به جای مراسم در مساجد، این مراسم پوشش داده می شود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌جنوبی با اشاره به تولیدات صدای خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت گفت: برنامه های مورد نظر شامل پیام امروز، قاصدک، فصل نوجوانی، افتوسرا، رادیو شب، دهکده، صبح شرقی، بهار نارنج، ویژه برنامه نماشم (عید تا عید سابق)، نجوای نیاز، میعاد جمعه و با خطیبان جمعه، شمیم وحی، سخنرانی عید قربان و عید غدیر، حدیث ولایت و غیره است که حول محور ولایت و امامت از رادیوی خراسان جنوبی پخش می شوند.

 

وی در پایان با بیان اینکه 16 عنوان برنامه ویژه دهه امامت و ولایت از سیمای خراسان جنوبی پخش می شود، ادامه داد: در طول دهه امامت و ولایت جهت پوشش مراسم بارگاه مطهر امام رضا (ع) ارتباط با مشهد مقدس برقرار خواهد شد.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی دهه ولایت و امامت صدا و سیما خراسان جنوبی پخش سیمای خراسان جنوبی دهه ولایت و امامت عنوان برنامه امامت و ولایت صدا و سیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی