Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:22:42 GMT

جزئیات پرداخت مطالبات ایثارگران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۲۹۸۱

جزئیات پرداخت مطالبات ایثارگران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود پاکدل با اشاره به دستور رئیس جمهور و تلاش‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پرداخت مطالبات باقی مانده خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: خوشبختانه دستور تخصیص مبلغ ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان جهت پرداخت بخشی از مطالبات جامعه ایثارگری توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شد و پرداخت این مطالبات از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با بیان اینکه پرداخت این مطالبات بر اساس قانون مصوب صورت می‌گیرد، افزود: پاداش پایان خدمت شهدای بازنشسته تا پایان سال ۱۳۹۷ و همچنین حدود ۳۵ درصد از مطالبات ذخیره مرخصی شهدای بازنشسته سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ در این مرحله پرداخت شد.

همچنین بخشی از مطالبات معوق جانبازان حالت اشتغال مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نیز به صورت علی‌الحساب و بر اساس گروه‌بندی پرداخت شده است.

وی با تشریح جزئیات مطالبات معوق جانبازان حالت اشتغال مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصریح کرد: پرداخت این مطالبات بر اساس قانون و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در حال انجام است و با توجه به اینکه هنوز احکام قطعی جانبازان مشمول ماده ۳۸ صادر نشده مبلغ تخصیص یافته به‌صورت علی‌الحساب پرداخت شد و تسویه مطالبات این عزیزان منوط به صدور احکام از سال ۹۱ تاکنون است که توسط معاونت تعاون و امور اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و از طریق ستاد کل نیروهای مسلح در حال پیگیری است.

پاکدل در پایان خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت شهدای بازنشسته سال ۱۳۹۸ طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد و مابقی مطالبات ایثارگران نیز در مراحل بعدی و پس از تأمین اعتبار لازم پرداخت می‌شود.

کد خبر 4986961

منبع: مهر

کلیدواژه: پرداخت مطالبات بنیاد شهید و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ازدواج پیش بینی وضعیت هوا دستگیری سارق قوه قضائیه زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر