Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از کشف ۲۵۰ هزار لیتر روغن خودرو، ۲۰ هزار لیتر ضدیخ خودرو و ۲۰ هزار عدد فیلتر روغن خودرو احتکار شده در یک انباری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ محمد جلینی، با اعلام خبر کشف اقلام مصرفی خودرو که احتکار شده بودند، در این رابطه اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر دپو ضدیخ، روغن موتور و فیلتر روغن در انباری در حوالی منظقه اتابک، شناسایی آن به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 132 نبرد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران افزود: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر داشت و در ادامه تحقیقات پلیسی، هویت مالک انباری و همدستش شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران کلانتری 132 نبرد، پنجم مرداد به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از داخل انباری 250 هزار لیتر روغن خودرو، 20 هزار لیتر ضدیخ خودرو و 20 هزار عدد فیلتر روغن خودرو احتکار شده را کشف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 50 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

تهران| کشف 100000 طاقه پارچه خارجی قاچاق و احتکاری در مولویکشف بیش از یک میلیون اقلام بهداشتی احتکارشده

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط احتکار پلیس پیشگیری کلانتری پلیس 110 کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس بیشتر بخوانید... تهران| کشف ۱۰۰۰۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق و احتکاری در مولوی کشف بیش از یک میلیون اقلام بهداشتی احتکارشده کشف ۲۱۱ تن برنج احتکار شده در یک سردخانه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تهران| کشف ۱۰۰۰۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق و احتکاری در مولوی کشف بیش از یک میلیون اقلام بهداشتی احتکارشده کشف ۲۱۱ تن برنج احتکار شده در یک سردخانه واژه های کاربردی مرتبط احتکار پلیس پیشگیری کلانتری پلیس 110 کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم ۲ تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه امام علی به خاطر ضایعات مرغ + تصاویر ۳ روش ساخت یک ترکیب گیاهی ساده برای جلوگیری از "ریزش مو" ۴ شرایط برگزاری مراسم عرفه و اعیاد قربان و غدیر اعلام شد ۵ آخرین وضعیت "مراسم اربعین حسینی امسال" تشریح شد ۶ حریرچی: فرض لغو کنکور را کنار بگذاریم/تعداد نفرات آزمون دکتری اندازه ورودی پاساژ علاءالدین نیست ۷ بازداشت خرده‌فروش مواد مخدر با ۶ میلیون تومان درآمد روزانه! + تصاویر ۸ ۲ واکسن کرونا در ایران از مرحله تست حیوانی عبور کردند مهمترین اخبار اجتماعی قاضی پرونده شهدای فاجعه منا: از نظر سیاسی خوب پیگیری نکردیم کنعانی‌مقدم: ورود قوه قضائیه به مسائل روز اقتصادی بازخورد خوبی داشته است/اطلاع‌رسانی ناقص باعث شبهه‌سازی می‌شود گزارش |چرا دوچرخه و دوچرخه سواری در تهران مهجور است؟!/ انجام ۲۵ درصد سفرهای کاری "هلندیها" با دوچرخه! آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/نیمی از کشور در وضعیت قرمز مهمترین اخبار تسنیم روحانی: اعتراف می‌کنم هنوز مشکلاتی در راه تولید داریم رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت وزارت خارجه ایران خواستار آتش‌بس دائمی در افغانستان شد وزیر خارجه لبنان: طی دو روز آینده شکایت از اسرائیل را تقدیم شورای امنیت می‌کنیم وزارت خارجه: دعوی ایران علیه بانک‌های مختلف کره‌ای در دست پیگیری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احتکار پلیس پیشگیری کلانتری پلیس 110 کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس احتکار پلیس پیشگیری کلانتری پلیس 110 کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس پلیس پیشگیری احتکار شده روغن خودرو هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از راهنماتو، این مکان پناهگاه امنی است که برای زدودن آلودگی ها از تن پس از یک روز خسته کننده و یا در ابتدای روز دقایقی را در آن می گذرانیم. حمام باید همیشه تمیز باشد و بخوبی ضدعفونی شود. علاوه بر این، برخی لوازم موجود در این مکان هستند که نه تنها کارایی لازم را ندارند، بلکه وجود آنها در حمام مضراتی را نیز به همراه خواهد داشت. پس اگر به سلامت خود و تمیزی حمام منزلتان اهمیت می دهید، همین الان این ۸ وسیله را دور بیندازید!

۱- حوله‌های قدیمی و فرسوده
حوله‌های فرسوده و قدیمی علاوه بر ظاهر نامناسب کارایی خود را نیز در خشک کردن از دست می دهند. در واقع این حوله ها رطوبت زیادی را به خود جذب کرده و به این سادگی ها خشک نمی شوند. همین مساله می تواند منجر به کپک زدن آنها شود. حوله‌های قدیمی‌ را با حوله های جدید جایگزین کنید. می توانید از این حوله ها به عنوان پارچه برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده کنید.

۲- روکش دوش پلاستیکی آلوده
اگر از روکش دوش پلاستیکی استفاده می کنید، فراموش نکنید هر چند وقت یک بار آن را ضدعفونی کنید. در غیر این صورت ممکن است در اثر باقی ماندن کف صابون بر روی روکش دوش شاهد رشد کپک در این مکان باشید. در صورتی که نتوانستید آلودگی های روکش دوشتان را از بین ببرید، توصیه می کنیم حتما آن را دور بیندازید.

۳- لوازم آرایش تاریخ گذشته
تاریخ مصرف لوازم آرایش خود را بررسی کنید و در صورتی که منقضی شده اند، آنها را دور بیندازید. اگر جعبه آنها را دور انداخته اید و تاریخ انقضایشان را نمی دانید و زمان زیادی نیز از خرید این محصولات گذشته است، به احتمال زیاد منقضی شده اند و وقت دور انداختن آنها فرا رسیده است.

۴- ابزار موی آسیب‌دیده
هرگز از اتوی مو یا سشوار آسیب دیده استفاده نکنید. محصولاتی که دچار قطعی سیم یا سوختگی ناشی از گرمایش شده اند، خطرات ایمنی برای شما به همراه خواهند داشت و ممکن است شما را دچار برق گرفتگی کنند. علاوه بر این، تمیزکردن اتوی مو، سشوار و انواع برس مو را فراموش نکنید.

بهترین روش برای نو و تمیز نگه داشتن فرش‌های خانه

۵- لیف حمام قدیمی
لیف حمام آن طور که به نظر می رسد، ناجی پاکیزگی نیست. این لیف ها پس از مدتی مملو از سلول‌های مرده پوست، مواد شوینده، انواع باکتری، قارچ و کپک شده و در هنگام استفاده، وارد بریدگی‌های پوست ناشی از اصلاح تیغ می شوند و زمینه را برای بروز حساسیت و عفونت فراهم می کنند. اگر لیفتان از الیاف طبیعی ساخته شده است، توصیه می شود هر ۳ تا ۴ هفته یک بار و اگر از الیاف پلاستیکی ساخته شده است، هر ۲ ماه یکبار آن را تعویض کنید.

۶- ضد آفتاب تاریخ مصرف گذشته
کرم های ضدآفتاب آنقدرها که فکر می کنید، دوام ندارند. این محصولات پوستی پس از انقضا تاثیر خود را از دست می دهند و محافظت کمتری در برابر اشعه های مضر UV ارائه خواهند داد. پس اگر پس از مدتی به سراغ کرم ضدآفتاب خود رفته اید و یا زمان زیادی از خرید آن گذشته است، حتما تاریخ انقضای آن را بررسی کنید.

۷- بطری‌های خالی شامپو و نرم‌کننده
بطری های خالی شامپو و نرم کننده را دور بیندازید. این کار از اشغال فضای نگهداری لوازم حمام جلوگیری کرده و شناسایی و دسترسی به محصولات مورد نیازتان را آسان تر خواهد کرد.

۸- محصولات بهداشتی کوچک
همه ما دوست داریم که در تعطیلات از لوازم آرایشی و بهداشتی کوچک هتل استفاده کنیم و در صورت عدم استفاده ممکن است آنها را به منزل بیاوریم. این محصولات اغلب به علت کوچک بودن در زیر بطری های بزرگتر با پشت کشو پنهان می شوند و تا مدت ها فراموش می کنیم از آنها استفاده کنیم. تاریخ انقضا و سازگاری این محصولات با پوستتان را بررسی کنید و از استفاده از برندها و فرمولاسیون های ناشناخته خودداری نمایید.

کد خبر 848276 برچسب‌ها سلامت خبر مهم

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • ۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت