Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیلی گفت: می گفتند من می روم با کالدرون صحبت می کنم چون نباید مرا اینجا بازی دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کالدرون در زمان حضورش در پرسپولیس، با بازیکنان به مشکل خورد. محسن خلیلی در پاسخ به سئوالاسم نمی آوریم اما در زمان کالدرون خیلی از بازیکنان حاضر نبودند در پست غیر تخصصی بازی کنند ولی در زمان یحیی گل محمدی بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این اتفاق رفتار کالدرون بود یا شرایطی که ایجاد شد؟ بیان کرد:

مسلما وقتی که مربی جدید انتخاب می شود، یک سری گاردها گرفته می شود و بازیکنان سعی می کنند خودشان را نشان دهند. یادم است در یک جلسه کالدرون خیلی عصبانی بود و گفت:” شما فکر می کنید چه کسی هستید؟ قهرمانی دارید؟ قهرمانی شما برای پشت سرتان است. الان چه چیزی دارید؟ الان در در این رتبه از جدول حضور دارید (دقیق یادم نمی آید فکر می کنم سوم یا چهارم بودیم) چرا انقدر دماغتان بالا است؟ فکر می کنید به کجا رسیدید؟ من در فینال جام جهانی بازی کردم. کدام یک از شما بازی کردید؟ من در اینجا فلان کار را انجام می دهم و قیف جابجا می کنم. هیچ چیزی در ذهنم نیست چون این ها مربوط به گذشته است. الان سرمربی تیمی هستیم که در سوم یا چهارم جدول حضور دارد و دو باخت دارد. بازیکنانی بودند که آنتریکشان می کردند. چون خیلی در رختکن تردد می کردم تا به تیم نزدیک باشم، به گوشم می رسید که طرف چه کسی است که زنگ زده است. قشنگ می شنیدم که می گفتند من می روم با کالدرون صحبت می کنم چون نباید مرا اینجا بازی دهد. کسانی بودند که بازیکنان را تحریک می کردند و می خواستند جو را برهم بزنند. نمی دانم آن نفر دوستش بود یا کسی دیگری ولی دوست نمی آید انقدر از لحاظ فنی تاثیر گذار صحبت کند. طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن خلیلی گابریل کالدرون محسن خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند