Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@15:45:54 GMT

رسوایی اخلاقی نظامیان آمریکایی در سوریه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۳۱۹۲

صراط: شبکه تلویزیونی سوریه گزارش داد: چهره حقیقی آمریکا و رئیس جمهورش چیزی جز نژادپرستی، قتل، غارت، تجاوز و پایمال کردن حقوق ملت‌ها نیست. آن‌ها نه برای سرزمین دیگران ارزشی قائل هستند و نه برای آبروی آنها. در عراق شاهد رسوایی زندان ابوغریب و تجاوز به زنان و مردان و کودکان بودیم. در واقع نظامیان آمریکایی چهره واقعی آمریکای وحشی و سقوط اخلاقی آن را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی سوریه افزود: چهار نفر از وحشی‌های آمریکایی قصد داشتند به پنج کودک سوری که در حال بازی و شنا بودند تجاوز کنند. این حادثه در تل حمیص در حومه شرقی القامشلی در استان حسکه سوریه رخ داد. یکی از این کودکان گفت: در حال شنا در نزدیکی یک پل بودیم که گشتی آمریکایی به ما نزدیک شد. یکی از آن‌ها نزدیک آمد و به ما پول نشان داد. ما به طرف آن‌ها سنگ پرتاب کردیم.

کودک دیگر گفت: یک نظامی آمریکایی نزدیک ما آمد و گفت بیایید. به ما پول نشان می‌داد.

پدر یکی از این کودکان به شبکه سوریه گفت: دیدم فرزندم هراسان است. گفت پدر! گشتی آمریکایی که چهار نفر بودند نزدیک ما آمد یکی از آن‌ها پیاده شد و به ما شکلات داد، سپس دست یکی از ما را گرفت و در سینه اش فشار داد و به ما پول نشان داد. آن پسر دستش را کشید و فرار کردیم و به طرف آن‌ها سنگ پرتاب کردیم. زمانی که با کودکان به طرف محل حادثه رفتیم نیرو‌های آمریکایی رفته بودند.

معاویه سلیمان وکیل دادگستری می‌گوید: شکایتی را در مورد قصد تعرض به کودکان تنظیم کرده ایم تا به دادگاه صالحه تحویل دهیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رسوایی اخلاقی نظامیان آمریکایی کودک آزاری تجاوز جنسی سوریه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باید دیشب والنسیا را شکست می داد تا به رتبه دوم لالیگا برگردد و هفته بعد با روحیه به زمین خیرونا برود. بارسا اگر هفته بعد برنده شود، فاصله با خیرونا را به 5 امتیاز افزایش خواهد داد و شانس کسب سهمیه سوپرجام را مضاعف می کند.

بارسا دیروز ابتدا با گل فرمین پیش افتاد ولی روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد اما اخراج گلر والنسیا در اواخر نیمه اول ورق را برگرداند. بارسا 4 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی یک ارسال کرنر و ضربه سر روبرت لواندوفسکی بازی را برابر کرد اما این گل در شرایط مشکوک به ثمر رسید.

به نظر، فرمین در منطقه آفساید بود و دید گلر والنسیا را نیز تا حدی مسدود کرده بود. مزاحمت فرمین برای واکنش نشان دادن گلر والنسیا از سوی VAR تایید نشد و داور نیز برای بازبینی صحنه نرفت تا گل بارسا ثبت شود. لواندوفسکی در دقیقه 80 گل سوم و در دقیقه 93 نیز گل چهارم را زد.

تیتر یک سوپردپورته به همین صحنه اختصاص دارد و این رسانه معتقد است پذیرش گل بارسا رسوایی بوده و از والنسیا در مونتجوئیک سرقت شده است:

نظرات کارشناسی:

آاس: ایتورالده گونزالس معتقد است فرمین در منطقه آفساید بود و برای گلر نیز مزاحمت ایجاد کرد. VAR باید از داور درخواست بازبینی صحنه را می کرد.

ال‌چیرینگیتو: خوانفه سانز نیز معتقد است فرمین در آفساید بود و گل باید مردود اعلام می شد اما صحنه به قدری واضح نبود که نیاز به دخالت VAR باشد

مارکا: پرز بورول معتقد است فرمین در آفساید نبود و پای مدافع والنسیا عقب‌تر از او بوده پس گل ایرادی نداشته است.

دیگر خبرها

  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • در چه سنی میزان باروری زنان به انتها می‌رسد؟
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • پاندمی تأثیر ناچیزی بر رشد کودکان داشت
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»