Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@03:27:51 GMT

پرونده مطالبه مهریه با سازش مختومه شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۳۲۴۶

پرونده مطالبه مهریه با سازش مختومه شد

خبرگزاری میزان- رییس شورا‌های حل اختلاف شهرستان هشترود گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان هشترود، یک فقره پرونده با موضوع مطالبه مهریه با بذل زوجه از دریافت ۳۰۹ سکه بهار آزادی با اعلام سازش مختومه شد. تاریخ انتشار: 13:30 - 09 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۱۵۹

رحیم استادی در گفت‌وگو با میزان اعلام داشت : در ادامه روند صلح و سازش در پرونده های اجرای احکام این بار با تلاش و همت کارکنان اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان هشترود، پرونده ای با موضوع مطالبه تعداد سیصد و چهارده فقره سکه بهار آزادی به اجرای احکام شورای حل اختلاف هشترود جهت اجرا ارجاع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: صلح و سازش یک زوج با تلاش اعضای شورای حل اختلاف فارس

رییس شورا‌های حل اختلاف شهرستان هشترود ادامه داد: در این میان با وساطت کارکنان زحمتکش اجرای احکام، زوجه با دریافت پنج عدد سکه بهار آزادی اعلام رضایت و از دریافت مابقی محکوم به؛ به تعداد سیصد و نه سکه بهار آزادی صرف نظر کرد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهریه شورای حل اختلاف سکه بهار آزادی اجرای احکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی اظهار کرد: از ۱۴۶ مدرسه شهرستان ۲۵ مدرسه این شهرستان با قدمت بیش از ۴۰ سال در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

فرماندار هشترود در آیین زنگ سپاس اظهار کرد: مدارس «فاطمیه (س)» و شهید رجایی در مرکز شهر از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیاء دانش آموزان، حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی همچنین از نیاز ۷۰ مدرسه هشترود به تعمیر و نوسازی خبر داد و تحقق این مهم را از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان برشمرد.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰