Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-29@08:27:42 GMT

تکمیل پروژه مزرعه بادی دریایی اسکاتلند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۳۲۹۹

تکمیل پروژه مزرعه بادی دریایی اسکاتلند

منابع تجدید پذیر اسکاتلند از اتمام مزرعه بادی دریایی شرق وان آنگلیا با ظرفیت کلی 714MW خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، این مزرعه بادی واقع در 43 کیلومتری ساحل سوفولک 2.5 میلیارد پوند هزینه داشته است، این پروژه دارای 102 توربین است که قادر به تولید برق از منابع تجدید پذیر به اندازه کافی برای تامین برق بیش از 630،000 خانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا 3500 شغل در مرحله ساخت و ساز، که در سال 2017 آغاز شد، ایجاد شد، در حالی که 100 شغل ماهر بلند مدت در پایگاه های عملیات و نگهداری در Lowestoft ایجاد شده است.

ScotPower پیشنهاد می کند که بیش از نیمی از زنجیره تأمین مزرعه بادی در طی این مدت از بازار انگلیس وارد شده است.

چارلی جوردن ، مدیر پروژه وان آنگلیای شرقی در منابع انرژی تجدیدپذیر ScotPower، گفت: راه اندازی نهایی East Anglia ONE یک نقطه عطف باورنکردنی برای ما و شرکای پروژه ما ، و همچنین ذینفعان گسترده تر ما ، منطقه شرق آنگلیای شرقی و کل انگلیس است. . و این در حالی است که انگلیس اولین گامها را برای بهبود اقتصادی سبز برداشته است.

رسیدن به این نکته همیشه یک لحظه بسیار مهم برای ما خواهد بود – شروع تولید کامل انرژی سبز از یک سایت بزرگ که نقش مهمی در مسیر انگلیس به سمت صفر خالص خواهد داشت. یک چرخه پیشرو در تولید انرژی سبز منطقه و همچنین تبدیل به قطب صنعت، سرمایه گذاری و مهارت خواهد شد زیرا ما همچنان به ساخت بخش انرژی سبز ادامه می دهیم که برای آینده ما بسیار مهم است.

این پروژه سرمایه گذاری مشترک بین انرژیهای تجدید پذیر اسکاتلندی و گروه سرمایه گذاری سبز Macquarie (GIG) است، با اتمام این پروژه ظرفیت کل باد دریایی انگلیس را که توسط شرکت های دوم پشتیبانی شده توسط شرکت های اخیر پشتیبانی می شود و بیش از 14 پروژه در حدود 5/7GW به همراه دارد.

برچسب هاEnergy Live News اروپا اسکاتلند انرژی امروز بین الملل

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اروپا اسکاتلند انرژی امروز بین الملل آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو مزرعه بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا