Web Analytics Made Easy - Statcounter

​لطفی گفت: بیش از ۲۰ درصد از اراضی بالادست آزادشهر جزو اراضی شیبدار هستند و برای مهار سیلاب های این اراضی درختکاری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرحیم لطفی» ظهر امروز (پنجشنبه ۹ مرداد) در بازدید از مناطق سیلزده آزادشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای کاهش خسارت های ناشی از سیل در سه حوزه در سال 99 در حال فعالیت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ادامه داد: با اعتباراتی که در نظر گرفته شده است در سال 99 درصدد هستیم که بتوانیم اقدامات خود را در حوزه آبخیزداری در شهرستان آزادشهر افزایش دهیم.

 

لطفی بیان کرد: بیش از 20 درصد از اراضی بالادست شهرستان آزادشهر جزو اراضی شیبدار هستند و برای آنکه بتوانیم از سیلاب های مهیب جلوگیری کنیم باید نسبت به درخت کاری و ایجاد باغات در این اراضی اقدام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در برنامه میان مدت و بلند مدت در تلاش هستیم که این اراضی شیبدار فاقد درخت را به باغ تبدیل کنیم.

 

معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان  بیان کرد: بحث زهکش هایی که در داخل شهر نیز وجود دارد باید پاکسازی شود و حریم رودخانه ها نیز باید حفظ شود تا شاهد سیلاب در این منطقه نباشیم.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل سیلاب وقوع سیلاب بارندگی و سیلاب لطفی سیلاب خسارت سیلاب اراضی شیبدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین پیوستند.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روز‌ها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی می‌گذرد، نشان می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیرو‌های گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت